جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کمک رسانی طلاب نکا به سیل زدگان

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا، حضور طلاب و دانشجویان در کمک رسانی به سیل زدگان آق قلا را جهادی و حداکثری عنوان کرد و گفت: طلاب و دانشجویان از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان گلستان، با حضور جهادی در مناطق سیل زده، در کنار مردم بوده و به یاری آنها شتافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، طلاب و روحانیون از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان گلستان، بر اساس رسالت ذاتی خود با حضور جهادی در مناطق سیل زده، در کنار مردم بوده و به یاری آنها شتافتند.

 حجت الاسلام علی محمد عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا که اصالتا اهل شهر گرگان است، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان به تشریح فعالیت دانشگاهیان و طلاب در این حادثه پرداخت.

وی با اشاره به این که از همان ابتدای جاری شدن سیل در منطقه آق قلا حضور داشته است، خاطر نشان کرد: از آنجایی که شهر آق قلا در اطراف گرگان قرار دارد از همان ابتدای وقوع سیل و نیاز مبرم مردم به کمک رسانی، خود را به این شهر رساندیم.

حجت الاسلام عباسی افزود: همکاران و دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا و دانشگاه علوم پزشکی همدان طی تماسی که با بنده داشتند، آمادگی خود را برای کمک رسانی به عزیزان سیل زده اعلام کردند.

وی تاکید کرد: قبل از پیام مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کمک رسانی به سیل زدگان، جامعه دانشگاهی همدان با سعی وتلاشی مثال زدنی از طریق شماره حساب های اعلام شده،کمک های مالی خود را برای مردم گلستان ارسال کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا حضور طلاب و دانشجویان در کمک رسانی را حداکثری عنوان کرد و گفت: دانشجویان همدانی به صورت کاملا خود جوش از طریق تماس های مکرری که با بنده داشتند، درصدد ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی خود به مناطق سیل زده بودند.

وی یادآور شد: یکی از ظرفیت هایی که در این حادثه با آن مواجه شدیم حضور پر رنگ دانشجویان از همه طیف های سیاسی، چه اصلاح طلب و چه اصول گرا بود که علاقه مند به کمک رسانی بودند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha