جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای ستاد مهدویت با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

حوزه/حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با توصیه و غنیمت‌ دانستن موقعیت‌های شغلی در جایگاه خدمت به مردم تصریح کردند: هرچه شهر بیشتر آباد شود، خاصه در حوزه دینی و ایمانی برای شما اسباب افتخار و خوشحالی است؛ در قم باید مقاصد اسلامی و دینی همه جا محسوس باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت‌الله  صافی گلپایگانی در دیدار نوروزی دکتر سقائیان نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران شهری که در دفتر این مرجع تقلید برگزار گردید، با تاکید بر اینکه آثار کارهای شهرداری در شهر به عنوان یک شهر دینی و اسلامی باید ظاهر باشد، ضمن تقدیر از زحمات شهردار و عوامل شهرداری قم اظهار کردند: خدمات شهرداری به شکل گسترده برای مردم منعکس گردد.

این مرجع تقلید، با تاکید بر اینکه اگر  در کارها نیت خیر داشته باشید خداوند به شما کمک خواهد کرد گفتند: اهمیت زیاد جایگاه و موقعیت‌های قم از جمله علما، روات حدیث، اصحاب ائمه و سوابق درخشنده قم باید حفظ شود.

معظم له با توصیه و غنیمت‌ دانستن موقعیت‌های شغلی در جایگاه خدمت به مردم تصریح کردند: هرچه شهر بیشتر آباد شود، خاصه در حوزه دینی و ایمانی برای شما اسباب افتخار و خوشحالی است؛ در قم باید مقاصد اسلامی و دینی همه جا محسوس باشد.

ایشان با اشاره به احداث بزرگراه آیت‌الله بروجردی و نامگذاری این بلوار به نام این عالم شهیر توسط شهرداری قم گفتند: این اقدام شهرداری بسیار مهم و قابل تحسین است.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی همچنین خطاب به شهردار قم توصیه کردند: خادمین خوبی برای حرم اهل بیت باشید و اینکه همیشه به فکر مردم باشید خیلی مهم است، در کارها همه جوانب کار را بسنجید اگرچه همه کارهای شهرداری بسیار خوب است.

این مرجع تقلید در پایان سخنان خود برای موفقیت شهردار و تیم مدیریت شهری و سلامتی و عاقبت بخیری مدیران شهر دعا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha