سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم باید تمدن اسلام ناب، به همت و تلاش من و شما برای مردم القا شود گفت: بازوان رهبری در این مسیر ما هستیم که باید تلاش کنیم .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امروز در نشست علمای اهل تسنن و تشیع خراسان جنوبی در بیرجند، اظهار داشت: تحولی که با عید مبعث اتفاق افتاد تحولی است که بشریت را به سمت قله های کمال هدایت می کند و بشریت را در دایره انسانیت حفظ می کند.

وی افزود: خرافه گرایی در زمان پیامبر زیاد بود و بویی از انسانیت نبود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب بزرگ ما جهل زدایی از چهره بشریت بود گفت: این سرمایه بزرگی که ما در اختیار داریم از منت هایی است که خداوند به من  شما ارزانی داشته است.

حجت الاسلام رضایی متذکر شد: این انقلاب به پیروزی رسید و شما ها که امامان جامعه هستید در آینده هم در گام بعدی انقلاب وظیفه تان سنگین تر می شود.

وی با تاکید بر اینکه ما نباید اجازه دهیم این مسیر خدشه دار شود، بیان داشت: باید ما هم گامی رو به جلو برداریم چراکه مبلغین گام دوم انقلاب ما هستیم که لباس پیغمبر را نیز برتن داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: در این بیانیه رهبری اشاره به بحث تمدن سازی دارند که امروز باید تمدن اسلام ناب، به همت و تلاش من و شما برای مردم القا شود و مسیر را برایشان روشن کنیم.

حجت الاسلام رضایی تبیین کرد: بازوان رهبری در این مسیر ما هستیم که باید تلاش کنیم و اگر کوتاهی از ناحیه ما صورت بگیرد خیلی بر ما سخت خواهد گذشت.

وی با بیان اینکه مسئولیت ما در تبیین گام دوم از همه اقشار سنگین تر است، عنوان کرد: خط به خط این بیانیه رهگشا است و هم گذشته را به زیبایی تبیین می کند و هم راهکار برای آینده دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در راستای معرفی برخی اقدامات انقلاب در طول این 40 سال اعلام کرد: بیش از 170 هزار مسجد برای اهل سنت ساخته شده و در روستاهای دوردست، گازرسانی شده است و همچنین ما روستای 20 خانواده بدون برق نداریم.

حجت الاسلام رضایی متذکر شد: ما باید اینها را تبیین کنیم و شاید جوان ما که خود نسل چهارم است در این شبهات بمباران شود.

وی با اشاره به اینکه باید موقعیتی که هستیم را تشریح کنیم و امید به آینده را برای مردم تقویت کنیم، افزود: مردم ما در خراسان جنوبی هنوز برای علم و عالِم و این لباس ارزش قائلند و حرفی را که از زبان ما بشوند بیشتر باور می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه چرا روستا باید از شهر لوازم و خوراک مورد نیاز را ببرد، تأکید کرد: باید این اشتغال خانگی را ترویج کنیم و رونق تولید را برای مردم به اثبات برسانیم.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: باید در امور اجتماعی هم ورود کنیم و دستگیر جوانان و فرزندانمان باشیم و بتوانیم نقش کوچکی را در تحق تمدن اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha