شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عبدالله جلالی

حوزه/ رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حضور روحانیون متخصص در اجرای برنامه‌های طرح آرامش بهاری گفت: حرکت جهادی و اعتقادی مناسبی در سطح قم از سوی این مبلغان فرهنگی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، عبدالله جلالی گفت: با توجه به اینکه قم یک شهر مذهبی به شمار می رود، زائرین فراوانی این شهر را برای گردش مذهبی انتخاب می کنند و این مسئله فرصتی برای فعالیت های فرهنگی است.
وی با بیان اینکه از سوی دستگاه های گوناگون مانند اداره کل اوقاف و امور خیریه برنامه هایی اندیشیده شده که در نوع خود بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است، تصریح کرد: این برنامه ها در ابعاد گوناگون عملیاتی می شود و همه اقشار و گروه های سنی زائران و مجاوران را در بر می گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در اجرای طرح آرامش بهاری که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه صورت می گیرد برای مسافران و مجاورینی که برای زیارت به حرم امامزادگان به ویژه حرم حضرت معصومه می روند برنامه های فرهنگی- معرفتی پیش بینی شده که تاثیرخوبی در سطح جامعه دارد.
وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از اماکنی که این طرح در آنجا اجرایی می شود، بیان کرد: اداره کل اوقاف و امورخیریه در اجرای این طرح از نقاط پر رفت و آمد بهره برده و موفق عمل کرده است.
جلالی با عنوان اینکه اصلی ترین مخاطبین طرح آرامش بهاری کودکان و نوجوانان هستند، گفت: اجرای مسابقات فرهنگی و برنامه های شاد فرهنگی توسط روحانیون هنرمند توانست در جذب حداکثری این مخاطبان موثر باشد.
وی با اشاره به هدایایی که از سوی اداره کل اوقاف و امورخیریه برای کودکان و نوجوانانی که در این برنامه ها مشارکت داشتند، بیان کرد: کار بسیار مثبت و بهره برداری خوبی از نظر جهادی و اعتقادی در سطح قم صورت گرفت که امید می رود در سال های آینده نیز با اجرای طرح های جدیدتر بتوانند مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha