جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حوزه

حوزه/ مدیرحوزه علمیه کاشان از آمادگی اعزام مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه کاشان به مناطق سیل زده کشور خبر داد و با بیان اینکه نباید عده ای به عنوان تماشاگر به این مناطق سفر کنند گفت : نیروهای اعزامی باید کاربلد و کاربردی باشند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والامسلمین منصور فرجی، در نشست شورای معاونان حوزه علمیه، مسئولان تبلیغات اسلامی، امور مساجد، نماینده ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج، مدیران و اساتید مدارس علمیه منطقه کاشان، ضمن تسلیت و ابرازهمدردی با حادثه دیدگان سیل، اظهارکرد: جهادگرانی که به مناطق سیل زده کشور اعزام می شوند، علاوه بر امداد و کمک رسانی، باید نسبت به کاهش آلام  و دردهای سیل زدگان تلاش کنند.

 وی اعزام بانوان طلبه توانمند به منظور ایجاد روحیه و کاهش آلام خانواده های سیل زده را ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه در حوادث سیل بانوان بیشترین صدمات روحی و جسمی را متحمل می شوند، لذا حضور اساتید و طلاب توانمند خانم در کاهش صدمات روحی آنان بسیار موثرتر است.

مدیرحوزه علمیه کاشان، با بیان اینکه  ائمه جمعه و جماعات مساجد باید مردم را نسبت به کمک رسانی به سیل زدگان تشویق و ترغیب نمایند، به مورد نیاز بودن اقلامی همچون پتو، لوازم بهداشتی، لباس، مواد خوراکی، پوشاک بچه و... اشاره کرد و گفت: ارسال کمک های مردمی باید براساس نیاز ضروری سیل زدگان باشد، ضمن اینکه مردم از ارسال اجناس دسته دوم پرهیز نمایند

حجت الاسلام والمسلمین فرجی تصریح کرد: همان طور که مردم دارالمومنین کاشان رتبه اول کشور را در کمک رسانی به جبهه و جنگ کسب کردند، قطعا در حال حاضر نیز در کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور پیش قدم می باشند، ضمن اینکه تاکنون مدارس علمیه، موسسات خیریه و نهادهای مردمی، دولتی و نظامی شهرستان کمک زیادی به سیل زدگان نموده اند.

وی با تاکید بر کمک رسانی اساتید و طلاب حوزه های علمیه به سیل زدگان براساس تاکیدات مقام معظم رهبری، گفت: حضور جهادی روحانیون، اساتید و طلاب حوزه های علمیه در مناطق سیل زده علاوه بر پاداش معنوی، تسکینی بر آلام سیل زدگان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha