جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان از روستای محمد آباد از توابع شهرستان سیل زده آق قلا

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه عالی الزهرا سلام الله علیها گرگان، مشاوره و دلجویی از مردم برخی مناطق سیل زده استان را از اولویت های فعالیت امدادرسانی مبلغان این مدرسه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم زهرا علاءالدین با اشاره به اینکه از ابتدای وقوع سیل در استان، طلاب و مبلغین این مدرسه در مناطق مختلف حضور داشتند، گفت: کارکنان و مبلغان این مدرسه ضمن همدلی و همراهی و نیز دعوت خانواده های آسیب دیده به صبر و آرامش، تهیه و تأمین نیاز مردم را در اولویت فعالیت امداد رسانی خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه حضور طلاب و مبلغین در مناطق سیل زده موجب دلگرمی و آرامش خاطر این خانواده ها خواهد شد، ادامه داد: از دیگر فعالیت های مبلغین این مدرسه، طبخ و توزیع 3500 پرس غذا بین مردم سیل زده آق قلا و گمیشان بود که با کمک های مردمی تدارک دیده شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه عالی الزهرا سلام الله علیها گرگان، مشاوره و گفتگو با زنان و دختران و تهیه وسایل بازی برای کودکان را از دیگر اقدامات مبلغان این مدرسه در مناطق سیل زده استان دانست که با رضایتمندی آنان همراه بوده است.

علاءالدین، اقلام تهیه شده را اعم از پوشاک زنانه و بچه گانه، لباس گرم، شامپو، صابون، وسایل بهداشتی همچون مسواک و خمیردندان و ... دانست و خاطرنشان کرد: مبلغان این مدرسه به صورت خودجوش با جمع آوری کمک های مردمی، در مناطق مختلف به فعالیت های خود در عرصه های ذکر شده ادامه داده و در شست و شوی منزل نیز به خانواده های آسیب دیده کمک رسانی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha