جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/آیت الله حسینی بوشهری گفت: معتقدیم با این اقدام نابخردانه دشمن، چهره سپاه هر روز در صحنه، بر جسته تر از گذشته خواهد شد و به دست همین سپاه پرونده دشمنان بسته می شود.

آیت الله حسینی بوشهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،  ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها گفت: معتقدیم دشمنان ؛ ملت، انقلاب، نظام و رهبری را نشناخته اند و به همین دلیل دست به اقداماتی می زنند که برخلاف آنچه آنها دنبال آن می باشند، اتفاق می افتد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه افزود: اقدامی که رئیس جمهور آمریکا انجام داد و به تصور خودش قصد داشت یکی از نیروهای انقلابی، یعنی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی که همیشه در خط مقدم دفاع از انقلاب و محرومان در مقابل دشمنان است، تضعیف کند، برخلاف نظر دشمنان این اتفاق به عکس نظر آنها تمام شد.

امام جمعه قم اظهار داشت: امروز همه اقشار و گروه ها و با همه افکار در جامعه، نسبت به سپاه ابراز همدلی و همراهی کردند و چهره سپاه در کشور و بین مردم و در بین همه کسانی که دشمنان ما و اسلام را می شناسند، محبوب تر شده است.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری بیان کرد: معتقدیم با این اقدام نابخردانه دشمن، هر روز چهره سپاه در صحنه، بر جسته تر از گذشته می شود و به دست همین سپاه پرونده دشمنان بسته می شود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha