جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سپاه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه کاشان در بیانیه ای تاکید کرد:عظمت سپاه پاسداران به‌قدری اوج یافته که استکبار جهانی را به‌شدت نگران کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، مدیریت حوزه علمیه کاشان، هم‌صدا با آحاد مردم ایران، مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی، ضمن محکومیت اقدام مذبوحانه و احمقانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست، بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد:

بسمه‌تعالی

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ

میلاد با سعادت بزرگ پرچم‌دار استکبارستیزی و اعتلای آزادگی در جهان که به نام سید و سالار شهیدان حسین بن علی بن ابیطالب (ع) رقم خورده، یادمان روز پاسدارانی است که در همه عرصه‌های دفاع و سازندگی در درون و بیرون مرزهای میهن اسلامی از کیان اسلامی، انقلاب و قرآن دفاع کرده و عظمت انقلاب را به نمایش گذارده‌اند.

حرکت مذبوحانه رأس قدرت امریکا به‌عنوان رئیس‌جمهور یک کشور قدرتمند در قرار دادن این درخت تنومند، بارور و فعال انقلاب اسلامی در لیست سیاه، می‌تواند به‌منزله مطالبی قابل دقت و نظر باشد.

عظمت سپاه پاسداران به‌قدری اوج یافته که استکبار جهانی را به‌شدت نگران کرده است.

قدرت‌نمایی سپاه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی خصوصاً در مقابله با داعش که فقط بخشی از قدرت سپاه را به نمایش گذارد، به اقرار دشمنان تزلزل عظیمی در قدرت‌های استکباری ایجاد کرده است.

الگوی دفاعی و سازندگی سپاه پاسداران می‌تواند کشورهای اسلامی منطقه را به یک حرکت عظیم سپاه گونه در عرصه دفاعی و سازندگی تشویق و ترغیب کند.

حضور فیزیکی و مستشاری سپاه به‌غیراز استفاده تجهیزات نظامی و موشک‌های بالستیک و افتخارات دیگر و فقط با حضور تعداد معدودی از سرداران مستشاران قدرت، اول جهان را به افتضاح شکست کشانده پس اگر سپاه با همه قدرت وارد شود، خط بطلان بر استکبار کشیده خواهد شد.

نگرانی قدرت حداقلی سپاه در منطقه که آمریکا را یا میلیاردها دلار هزینه به شکست وادار کرده است می‌تواند در عرصه‌های دیگر آمریکا را به‌زانو در آورد.

تهدید هدایت‌گر این قدرت عظیم جمهوری اسلامی با عنوان ولایت‌فقیه در ریشه‌کنی استکبار با نابودی اسرائیل در 25 سال آینده به‌شدت قدرت‌های جهان را نگران و راه چاره را بر آن‌ها بسته است.

آرایش جدید سپاه در منطقه می‌تواند مزدورانی مانند عربستان را به‌راحتی به نابودی کشانده و نقش آنان را بی‌اثر کند.

حمایت از مستضعفان جهان که در رأس حرکت‌های جمهوری اسلامی است می‌تواند جهانیان را علیه قدرت‌های استکباری بشوراند و کنترل هدایت را از دست آنان خارج کند.

گسترش محبوبیت سپاه در عرصه‌های داخلی و خارجی که سیاستی ضد سیاست‌های استکباری است نقشه دشمنان را در فاصله انداختن بین مردم، سپاه و ولایت‌فقیه کاملاً خنثی کرده است.

قدرت‌نمایی سپاه در عرصه موشکی که چندین بار به نمایش گذاشته شد به‌شدت آمریکا را در نابودی همیشگی فرزند خلف خود یعنی صهیونیست جهانی نگران کرده و هفتادسال زحمات خودشان را به هدررفته می‌بیند.

بدیهی است که نگرانی‌های استکبار از عظمت سپاه پاسداران، آن‌ها را وادار به حرکت مذبوحانه و دیوانگی بیشتر رئیس‌جمهور آمریکا کرده که نتیجه آن اقدام به معرفی سپاه به‌عنوان یک گروه تروریستی در جهان است که البته جهانیان با توجه به آشنایی که با خوی استکباری آمریکا و قدرت فرادستی سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایران دارند این حرکت در عرصه بین‌الملل محکوم‌به شکست است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha