جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قربانی ۴ ساله حمله تروریستی مسجد کرایست چرچ از کما در آمد

حوزه/ دختربچه ۴ ساله ای که در حمله تروریستی به مسجد کرایست چرچ چندین بار مورد شلیک گلوله قرار گرفت، اوایل این هفته از کما درآمد، اما هنوز در وضعیت وخیمی به سر می برد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thesun، آلن الساعتی قربانی 4 ساله حمله تروریستی مسجد کرایست چرچ در نیوزیلند، که از 4 هفته پیش در کما به سر می برد، روز گذشته به شکل معجزه آسایی از کما بیرون آمده، با این حال به گفته پدرش، دچار آسیب مغزی شده است.

این دختربچه چهار ساله در حمله تروریستی در مسجد النور چندین مرتبه هدف شلیک گلوله قرار گرفته و هم اکنون در شرایط بحرانی در بیمارستان کودکان استارشیپ بستری می باشد و اوایل این هفته چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

وسیم الساعتی به خبرنگاران گفته در وضعیت سلامتی دخترش پیشرفت دیده می شود و او می تواند صدای مادرش را تشخیص دهد، اما  هنوز کسی را نمی شناسد. قادر به دیدن، صحبت کردن یا غذاخوردن نیست و از طریق لوله بینی تغذیه می شود.

پزشکان اعلام کرده اند که تا 6 ماه آینده نمی توانند بهبود او را پیش بینی کنند.

پدر این دختر بچه چهارساله گفت: ما نمی دانیم که تا کی دخترمان قرار است در این وضعیت باشد. ممکن است تا ابد باشد و اکنون همگی در وضعیت شکننده ای هستیم و گریه و زاری کار هر روز ماست.

وی که پدر چهار فرزند می باشد، در این حمله هولناک چندین بار مورد شلیک گلوله قرار گرفته و جان سالم برده است.

گفتنی است در حمله خونین به دو مسجد کرایست چرچ در 15 مارس 2019، 50 تن کشته شده و ده ها تن دیگر به شدت مجروح شدند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha