جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
وحدت

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند گفت: ملت ایران علی رغم تمام مشکلات و سختی‌ها پای آرمان‌های امام راحل ایستادند و وحدت و انسجام و ایستادگی رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است.

حجت الاسلام محمدمهدی درخشی معاون تبلیغ مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به وحدت میان مردم و مسلمین در شرایط سخت جامعه گفت: وحدت میان مسلمانان و هدایت انسان‌ها یکی از اهداف اسلام بوده است و خداوند جزو رسالت پیامبر(ص) قرار داده است.

وی رمز پیروزی در جنگ اقتصادی را وحدت دانست و افزود: ملت ایران علی رغم تمام مشکلات و سختی‌ها پای آرمان‌های امام راحل ایستادند و وحدت و انسجام و ایستادگی رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند با بیان اینکه با الگوگیری از سیره پیامبران در برابر دشمنان اسلام پیروز خواهیم شد تصریح کرد: با پیروی از سیره پیامبران و انبیای الهی راهی برای ورود دشمن به صحنه اسلام نگذاریم و آن‌ها را از صحنه اسلام خارج کنیم.

حجت الاسلام درخشی با اشاره به اینکه در طول تاریخ فتنه های بسیار برای نابودی اسلام صورت گرفته است خاطرنشان کرد: به طور قطع شکست جدی مسلمانان در طول تاریخ از خودی‌ها و ایجاد فتنه‌ها در میان آن‌ها بوده است.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان هستند تا ریشه اسلام را بکَنند و با اختلاف در جامعه مسلمانان به اهداف خود برسند.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند با بیان اینکه تفرقه افتادن میان جامعه و مسلمین خواسته دشمنان است، عنوان کرد: نباید تفرقه و اختلاف داشته باشیم و باید وحدت اسلامی را در جامعه مسلمانان رقم بزنیم.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha