جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام عباس فرازی‌نیا مدیر ارتباطات حوزوی تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ مدیر ارتباطات حوزوی تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه خادمان آستان قدس رضوی در پرتو سیره رضوی حیات طیبه را در جامعه نهادینه کنند، گفت: خدمت در بارگاه امام هشتم(ع) توفیقی الهی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام عباس فرازی‌نیا مدیر ارتباطات حوزوی تولیت آستان قدس رضوی، در نخستین جلسه ستاد فرماندهی حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی و فرماندهان تابعه در سال 98 که با میزبانی پایگاه بسیج سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع) در رواق کوثر برگزار شد، ضمن ابلاغ پیام سلام و خداقوت تولیت معظم آستان قدس رضوی به فرماندهان پایگا‌ه‌های بسیج این آستان مقدس، اظهار کرد: امید تولیت آستان قدس رضوی در زمینه مدیریت این بارگاه منور به مدیرانی است که با تفکر بسیجی و جهادی خدمت رسانی می‌کنند.

وی گفت: حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی از نیروهای اصیل مذهبی و انقلابی است که در حوزه‌های مختلف همچون تبلیغ دین در کشورهای مختلف، در دوران دفاع مقدس و خدمت در دفتر مقام معظم رهبری حضوری درخشان و خالصانه داشته اند.

مدیر ارتباطات حوزوی تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه خدمت به خلق خدا در قالب‌های مختلف و فعالیت‌های فرهنگی نیازمند یک حرکت جهادی است، تصریح کرد: ما باید در پرتو آموزه‌های امام هشتم(ع) خودمان را به حیات طیبه برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha