جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امیر جمشیدی

حوزه/ فرمانده ارشد نظامی آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه نیرو های مسلح بازوان توانمند نظام مقدس اسلامی هستند، گفت: تضعیف نهادی مانند سپاه می تواند امنیت کشور را دچار مشکل کند از این رو کار ترامپ از روی کج فهمی و نادانی بوده در صورتی که سپاه به عنوان دفاع کننده از مردم گام بر می دارد و تمام کار های آن نیز در راستای مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، امیر وجیه الله جمشیدی ظهر امروز در نشست رسانه ای به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سالن جلسات مرکز فرماندهی برگزار شد، با اشاره به اینکه باید ظرفیت های پذیرش نعمات خداوند را داشته باشیم، اظهار داشت: نباید اقلیم ها را بر هم بزنیم که متاسفانه این کار را انجام می دهیم.

وی افزود: حضرت امام(ع) در فضای آن زمان که همه به دنبال انحلال ارتش بودند امام خمینی آن فرمان حیات مجدد برای ارتش با یک هویت اسلامی بود.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد به قشر هایی که به دنبال انحلال ارتش بودند اشاره کرد و بیان داشت: سلطنت طلب ها پیش بینی کرده بودند که ارتش در مقابل مردم خواهد ایستاد، عناصر چپی ها و راستی ها مانند سازمان حزب توده و مجاهدین خلق که به دنبال سهم از انقلاب بودند و قشر سوم اهل انقلاب بودند و از روی جهالت و نادانی به دنبال انحلال ارتش بودند که دوتا هدف دار و سومی از روی نا آگاهی بود.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط حضرت امام با ارتش بسیار مطلوب و خوب بوده است، یکی از فاکتور هایی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید ارتش بود و این امر به دلیل ارتباط حضرت امام خمینی(ره) با ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

امیر جمشیدی عنوان کرد: ارتش با تمام قدرت جلوگیری از تضعیف انقلاب و تجزیه کشور را در دستور کار قرار دارد، قاعده کردستان و سایر موضوعات قاعده ای بدون هدف و پشتوانه نبود اما ارتش با تمام قوا در راستای حفظ نظام مقدس اسلامی خواهد کوشید.

وی تصریح کرد: در 29 فروردین با آغاز رژه در شهرستان شیراز آغاز خواهد شد، رژه قلب دوستاران نظام را خوشحال و دشمنان را مایوس می کند، محفل انس با قرآن ، غبار روبی قبور شهدا، پیاده روی خانوادگی، مسابقه کتابخوانی برنامه های متنوعی است که پیش بینی شده است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد به واقعه سیل اشاره و ابراز کرد: بلا های طبیعی مانند سیل در همه جا وجود داشته است، نیرو های مسلح به دلیل اینکه نیرو ها و تجهیزاتی که در اختیار دارند می توانند مفید وافع شوند، در سیل استان فارس نیز در کمترین زمان ممکن بنده نیز حضور داشته و ورود پیدا کرده ایم سعی بر این بوده تمام تجهیزات را در اختبار قرار دهیم و تعدادی از نیروها را در اختیار مردم قرار داده ایم.

وی ادامه داد: 4 هزار و 500 نفر در اماکن ها سازماندهی و اسکان پیدا کرده اند، افرادی که از نظر اسکان و تغزیه دچار مشکل بودندن ارتش ورود کرد و در داخل پادگان اسکان دادند و تا زمانی که احساس کردیم وضعیت عادی است خانواده ها با رضایت مندی پادگان را ترک کردند.

امیر جمشیدی با بیان اینکه نیرو های مسلح بازوان توانمند نظام مقدس اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: تضعیف نهادی مانند سپاه می تواند امنیت کشور را دچار مشکل کند از این رو کار ترامپ از روی کج فهمی و نادانی بوده در صورتی که سپاه به عنوان دفاع کنند از مردم گام بر می دارد و تمام کار های آن نیز در راستای مقابله با دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: همه نیرو های مسلح با یک هدف به دنبال مسیری هستیم که مقام معظم رهبری تعیین می کند، سپاه، ارتش و بسیج جدای از ملت نیستند، چراکه احساس وظیفه می کنند و باید از ملت ایران دفاع کنند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد: اگر آمریگا می توانست جنگ را آغاز و آن را مدیریت کند قطعا لحظه ای درنگ نمی کرد موضوع گزینه نظامی یک بلوف سیاسی است، آمریکا قدرت نظامی ایران را دیده است به همین دلیل جرات حمله به ایران را ندارد.

وی ابراز کرد: این آمادگی را داریم که آمریکا نخستین گلوله را شلیک کند و پس از آن باید ببیند که چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha