جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفایی بوشهری، با آیت‌الله موسوی جزایری در راستای بررسی آخرین وضعیت سیل‌زدگان خوزستان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در بوشهر، با آیت‌الله موسوی جزایری، دیدار و گفتگو کرد.

وی در ابتدای این دیدار، خطاب به آیت‌الله موسوی جزایری گفت: بنده با افتخار در خدمت شما و مردم خوزستان هستم و با وجود اینکه استان بوشهر در مرحله هشدار بود، لازم دیدم به استان خوزستان سفری داشته باشم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفایی بوشهری، تأکید کرد: خوزستان خط مقدم ایران بوده و ما مردم بوشهر، خودمان را یک خوزستانی می‌دانیم؛ به همین دلیل کوچک‌ترین لطمه به خوزستان، لطمه‌ای بزرگ برای ما خواهد بود.

همچنین در ادامه این دیدار، آیت‌الله موسوی جزایری، ضمن تشریح وضعیت کمپ‌های سیل‌زدگان، پیرامون مدیریت بحران در روزهای آینده گفت: بحمدالله هم‌اکنون از لحاظ مواد غذایی، تأمین شده‌ایم و مرحله به مرحله در حال پیش‌بینی وضعیت آینده هستیم.

وی با بیان اینکه اولویت اول مدیریت بحران استان، ایجاد فضایی خنک در روزهای گرم سال است، اظهارداشت: اولویت اول ما، آن است که برای گرمای پنجاه درجه خوزستان و کمپ‌هایی که در فضای باز برپا شده‌اند، تدابیری اتخاذ کنیم؛ چراکه این گرما برای سلامت مردم سیل‌زده، خطرآفرین بوده و باید فوراً برای این مسأله چاره‌اندیشی کنیم و با کمک‌هایی که از سطح کشور می‌رسد، قضیه تهویه مطبوع کمپ‌ها حل بشود.

لازم به ذکر است، در پایان این دیدار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفایی بوشهری، ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در بازسازی و جبران خسارات وارده از سیل به استان خوزستان، گفت: بنده قلبا به آیت‌الله جزایری و مردم خوزستان ارادت داشته و ما با تمام توان، در خدمت شما هستیم و استان بوشهر نیز با تمام امکانات در خدمت مردم خوزستان است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha