جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بنیاد مسکن

حوزه/ مدیرکل بنیاد مسکن استان قم گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه سالانه به هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در قم داده می‌شود و تاکنون ۱۰ هزار واحد این تسهیلات را دریافت کرده و بازسازی هشت هزار واحد به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، داریوش بلدی صبح امروز در دیدار مسئولان اداره‌کل بنیاد مسکن استان قم با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه بنیاد مسکن رفع نیاز مسکن محرومان به ویژه در روستاها را به عنوان رسالت اصلی خود دنبال می‌کند، اظهار کرد: در استان قم ۱۳۰ روستا با بیش از ۲۰ خانوار و ۷۰ روستا با کمتر از ۲۰ خانوار داریم.

وی با اشاره به اجرای مطلوب طرح هادی به‌منظور دنبال کردن توسعه و بهبود وضعیت محیطی روستاها اظهار کرد: متوسط پیشرفت طرح هادی در روستاهای قم به ۷۰ درصد رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قم از تشکیل ستادهای معین در راستای بازسازی خانه‌های تخریب‌شده در سیل با مشارکت مردم در استان‌های شمالی یاد کرد و گفت: طی مدت یکسال در بازسازی ۳۵ هزار واحد تخریب‌شده روستاهای کرمانشاه به بیش از ۸۰ درصد پیشرفت رسیده‌ایم.

وی اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی را از جمله دستاوردهای بنیاد مسکن برشمرد و افزود: از سال ۸۴ سالانه بهسازی ۲۰۰ هزار واحد روستایی را در سطح کشور دنبال کرده‌ایم؛ در این راستا تسهیلات قرض‌الحسنه سالانه به هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در قم داده می‌شود و تاکنون ۱۰ هزار واحد این تسهیلات را دریافت کرده و بازسازی هشت هزار واحد به پایان رسیده است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha