جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سازمان خیریه اسلامی کمپین کمک رسانی به قربانیان حملات سریلانکا ایجاد کرد

حوزه/ سازمان خیریه اسلامی با نام «کمک مسلمان» در ایالات متحده، کمپین ویژه ای را به منظور جمع آوری کمک های مالی برای خانواده های قربانیان و بازماندگان حملات تروریستی در سریلانکا را اندازی کرده و تاکنون بیش از ۱۲ هزار دلار گردآوری کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» یک سازمان خیریه اسلامی در آمریکا در پی حملات تروریستی در یکشنبه عید پاک در سریلانکا، به راه اندازی کمپین ویژه ای برای کمک رسانی به بازماندگان و خانواده های قربانیان این حملات اقدام کرده است.

سازمان «کمک مسلمان» در ایالات متحده در صفحه لانچ گود نوشت: ما نباید اجازه دهیم که انسجام اجتماعی از هم بپاشد. در حالی که جوامع آسیب می بینند و نیاز به بازسازی دارند، حداقل کاری که از دست ما برمی آید ارائه حمایت به آسیب دیدگان و کمک به تسکین و التیام درد آنان است.

کمک مسلمان هشدار داده که این حملات به منظور به راه انداختن آتش خشونت های میان مذهبی در جامعه برنامه ریزی شده اند. این خیریه اسلامی نوشت: درحالی که هنوز هویت اصلی مهاجمین مشخص نیست، حملات نه تنها برای به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین خسارت را در روزی وارد سازند که کلیساها بیشتر از همه از جمعیت انباشته شده اند، بلکه در راستای شعله ور سازی خشونت میان مردم و تفرقه طراحی شده اند.

گفته می شود تاکنون این صفحه بیش از 12 هزار دلار کمک مالی جمع آوری کرده و هدف آن این است که به 20 هزار دلار برسد. قرار است کمک های جمع آوری شده مستقیما در میان خانواده های قربانیان توزیع شوند.

گفتنی است هشت انفجار در یکشنبه عید پاک مسیحیان در کلیساها و سه هتل در سریلانکا منجر به کشته شدن 290 نفر و مجروح شدن 450 تن دیگر شد. به گفته مقامات پلیس، بیمارستان کلمبو و کلیسای سنت سباستین، صدها تن از مجروحان را بازدیدکنندگان خارجی تشکیل می داده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha