جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: استکبار جهانی به خوبی آگاه هستند که این ملت شجاع را نمی توانند با توطئه ها و فتنه ها از صحنه خارج نمود و هیچگاه در صفوف به هم پیوسته این ملت رشید ودلاور گسست وجدایی نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، در نشست بصیرتی جمعی از اساتید حوزه علمیه قزوین، ضمن قدردانی از حمایت های ارزشمند و حضور فعال طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در کمک به هموطنان سیل زده استان های کشور گفت:انصافا طلاب و روحانیون در حادثه اخیر سیل به خوبی نقش خود را ایفا کردند که این مسئله به خوبی نشان داد که روحانیت هیچ گاه از مردم جدا نبوده و همیشه در کنار ملت ایران خواهد بود.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد:نیروهای مسلح ما اعم از بسیج ،سپاه ،ارتش ،نیروهای انتظامی و امنیتی همیشه خدمتگزار مردم هستند و در برابر دشمنان با قدرت و اقتدار از مرز و بوم این کشور دفاع خواهند کرد.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: امروز در برخی از کشورهای مختلف آن چه که به خوبی مشهود است عدم رهبری و همچنین نبود امنیت بوده ولی خداراشکر گزاریم که در کشوری زندگی می کنیم که ولایت و امنیت به خوبی در کشور ما حاصل شده که این امنیت، مرهون شهدا و همچنین حضور هوشمندانه نیروهای مسلح ما در مرزهای مختلف می باشد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: ملت رشید و شجاع ایران اسلامی در طول این سالها پاسخ پشیمان کننده ای به یاوه گویان داده و مقتدرتر از همیشه ایستاده است.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور نادان آمریکا به خوبی مشاهده کرد که این ملت همیشه پشتیبان فرزندان رشید  خود در نیروهای مسلح بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد و مردم هم به خوبی جواب آمریکا را دادند.

حجت الاسلام معبودی همچنین به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان کرد: این بیانیه که بخشی از آن اختصاص به جوانان دارد باید اساتید حوزه ،طلاب و روحانیون اهداف این بیانیه معظم له را در جامعه برای اقشار و مردم تبیین نمایند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha