جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حوزه/ حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که وحدت و همبستگی بهترین راه عبور از بحران ها و خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام است، خاطرنشان کرد: امروز موضع دشمن در برابر ملت بزرگ ایران کاملاً شفاف و روشن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان در این شهرستان برگزار شد، به تلاش دشمن برای انحراف در حرکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن می کوشد با فشارهای اقتصادی و توطئه های فرهنگی، مسیر حرکت مردم به ویژه نسل جوان را از مسیر انقلاب جدا کند.

وی با بیان این که امروز در عرصه فرهنگی و اقتصادی شاهد یک جنگ تمام عیار با دشمنان خود هستیم، افزود: در چنین شرایطی همه بخش های کشور با تابع نظر و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که وحدت و همبستگی بهترین راه عبور از بحران ها و خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام است، خاطرنشان کرد: امروز موضع دشمن در برابر ملت بزرگ ایران کاملاً شفاف و روشن است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن اصل انقلاب و ولایت را هدف گرفته است، بیان داشت: آنها به دروغ ملت ایران را دوست خود معرفی می کنند در حالی امروز به وضوح می بینیم در نتیجه تحریم های دشمن، فشارهای اقتصادی بسیاری به مردم ما وارد شده است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که در هشت سال دفاع مقدس ملت با بصیرت ایران اسلامی با وحدت و همبستگی از بحران به سلامت عبور کردند، افزود: امروز نیز رمز پیروزی ملت ایران در برابر توطئه دشمنان وحدت و عزم ملی است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که دشمن به دنبال ایجاد نفاق و دودستگی در داخل کشور است، بیان داشت: مردم و مسؤولان ما باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده در این دام خطرناک دشمن گرفتار نشوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اروپا و آمریکا هیچ گاه دلسوز ملت ایران نبوده اند، گفت: مطالعه تاریخ روابط کشورمان با این اروپا و آمریکا نشان می دهد که آنها همواره در پی منافع نامشروع خود در کشورمان بوده اند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که ملت ایران با همبستگی ملی تحریم ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند، افزود: امروز در سطح کشور ما نیازمند یک مدیریت جهادی و انقلابی هستیم، چون با این چنین تفکری می توان از این مشکلات به وجود آمده عبور کرد.

حجت الاسلام خوبانی با انتقاد از وجود برخی تفکرات در داخل کشور، بیان داشت: علیرغم دشمنی آشکار آمریکایی ها با ملت و دولت ایران اسلامی، اما برخی ها در داخل همچنان به تعامل و ارتباط این دولت متخاصم و فریبکار دل بسته اند.

استاد حوزه علمیه مازندران، شدت عصبانیت آمریکایی ها از ملت ایران به دلیل شکست های آنها از ایران اسلامی در منطقه عنوان کرد و گفت: آمریکایی ها برای در اختیار گرفتن خاورمیانه سرمایه گذاری گسترده ای انجام دادند، اما امروز شکست سنگینی در منطقه خورده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha