جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نوروز نژاد

حوزه/ حجت‌الاسلام نوروز نژاد گفت: خودسازی مهم‌ترین اقدام در بیانیه گام دوم انقلاب است و جامعه حزب‌اللهی با خودسازی باید جامعه را به سمت اهداف انقلاب هدایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام اکبر نوروز نژاد امروز در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با موضوع «تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» که در سالن جلسات دفتر امام جمعه شهرستان میاندوآب برگزار شد، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری به دستاوردهای انقلاب اشاره کرده اند و قدم اول در عمل به این بیانیه خودسازی است و باید اصلاح نفس را از خودمان شروع کنیم.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر از سفارشات قرآن و اهل بیت  (ع) است و این امر اساس و مبنای دین می‌باشد و امام حسین(ع) علت و فلسفه قیام خود را اصلاح امت و امربه معروف و نهی از منکر بیان می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان‌غربی، تقویت جامعه انقلابی کشور را  عمل بعدی در بیانیه گام دوم انقلاب دانست و افزود: باید جامعه را به سوی هدف انقلاب هدایت کرد‌ و برای این کار اولین اقدام اصلاح خویش است و جامعه حزب‌اللهی در اولویت اصلاح نفس است.

وی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر فقط نهی از بی‌حجاب و دعوت به حجاب و عفاف نیست، بلکه تمامی ارزش اسلامی و انسانی ما معروف است و باید آن را در جامعه رواج دهیم و هر چییزی که ضد ارزش باشد منکر است و باید با آن مقابله کرد و در  مقابله با فساد اداری و رشوه خواری حساسیت نشان داد و باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه کرد.

حجت الاسلام نوروز اضافه کرد: در امر به معروف و نهی از منکر باید جوانب را در نظر گرفت و سکوت در مقابل منکرات جایز نیست و  امر به معروف و نهی از منکر باید دلسوزانه و خیرخواهانه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha