جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 490144
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
تصاویر/ سفر آیت الله اعرافی به شهرستان نی‌ریز و بازدید از  مدارس علمیه و اماکن مذهبی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه کشور، صبح امروز به‌منظور بازدید از مناطق سیل‌زده، وارد خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، صبح امروز به‌منظور بازدید از مناطق سیل‌زده، از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز، وارد خوزستان شد.

بر اساس این گزارش، نشست با شورای هماهنگی نهادهای حوزوی خوزستان، دیدار با مدیران مدارس علمیه استان، بازدید از مناطق سیل‌زده حمیدیه و سوسنگرد، بازدید از ستاد مردمی کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان و.... بخشی از برنامه‌های سفر دو روزه آیت‌الله اعرافی به خوزستان است.

گفتنی است، از ساعات اولیه وقوع سیل در استان های مختلف کشور به ویژه گلستان، لرستان و خوزستان نهادهای حوزوی و طلاب و روحانیون بصورت جهادی، در میدان کمک رسانی به سیل زدگان حضور دارند و براساس تاکید بزرگان حوزه، مدیر حوزه های علمیه کشور و مسئولان عالی دیگر نهادهای حوزوی، تمام امکانات و ظرفیت های حوزه و روحانیت برای امدادرسانی به سیل زدگان و کاهش مشکلات آنان بسیج شده است.

خبرگزاری «حوزه» هم بر اساس رسالت رسانه ای خود با راه اندازی صفحه ویژه «حوزویان در خدمت سیل زدگان»، اخبار، تصاویر و کلیپ های کمک رسانی جهادی حوزه و روحانیت به مردم سیل زده را لحظه به لحظه منتشر می کند.

 

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد...

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha