جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حاجی ابراهیمی

حوزه/ حجت الاسلام حاجی ابراهیمی بر ضرورت احترام و رعایت قوانین کشور میزبان تاکید و اظهار کرد: در کشور میزبان ممکن است برای بعضی از زائران از نظر جسمی و آب و هوایی مشکلاتی ایجاد شود و آنچه برای یک زائر سرزمین وحی واجب و مهم بوده این است که خوش اخلاقی بیش از پیش مدنظر قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود حاجی ابر اهیمی، صبح امروز در همایش حج که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در سالن هلال احمر برگزار شد، گفت: زائران سرزمین وحی باید در یادگیری احکام حج با همکاری روحانیون اهتمام داشته باشند و از این فرصت ارزشمند برای خودسازی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرصت حج ،فرصتی ارزشمند وطلایی است که برای ایجاد تحول روحی واخلاقی در مردم است وروحانیون کاروان ها باید برای تعالی ورشد ایمان واخلاق زائران از این فرصت بخوبی استفاده نمایند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران بیان کرد:  حج از باشکوهترین مناسک اسلامی است و کسانی که دارای شرایط مالی و جسمی مناسب برای عزیمت به این سفر معنوی هستند، فرصت را غنیمت بشمارند و به زیارت خدا مشر شوند.

وی اظهار کرد: همه ساله در ایام حج مسلمانان کشورهای مختلف جهان به سرزمین وحی سفر می کنند تا عبودیت و یکپارچگی امت اسلامی را در تسلیم به وحدانیت الهی نشان دهند و این زمان بهترین فرصت برای تقویت وحدت مسلمین است.

حجت الاسلام حاجی ابراهیمی بیان کرد: مدیران کاروان ها باید با صبر و حوصله و اخلاق اسلامی با زائران برخورد کنند و خود را خدمتگزار حجاج بدانند.

وی بر ضرورت احترام و رعایت قوانین کشور میزبان تاکید و اظهار کرد: در کشور میزبان ممکن است برای بعضی از زائران از نظر جسمی و آب و هوایی مشکلاتی ایجاد شود و آنچه برای یک زائر سرزمین وحی واجب و مهم بوده این است که خوش اخلاقی بیش از پیش مدنظر قرار دهد.

 رئیس سازمان حج و زیارت قزوین نیز دز این همایش از اعزام 1080 زائر در قالب چهار کاروان از استان قزوین به سرزمین وحی خبر داد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha