جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

حوزه/ مدیرکل امور فرهنگی از شرکت خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» خانم سیده ربابه داودالموسوی عنوان کرد: جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز سه شنبه ۱۴ خرداد همزمان با واپسین روزهای ماه مبارک و پرخیر و برکت رمضان، همگام با دیگر اقشار سراسر ایران با روحی سرشار از معنویت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضور خواهد داشت.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این برنامه ویژه اساتید، طلاب، کارمندان خانم، مبلغان و دانش‌آموختگان ساکن استان قم است که برای تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی هرچه باشکوه‌تر از سنوات قبل در مراسم سالگرد شرکت می‌کنند.

داودالموسوی، از جمله اهداف این برنامه را پاسداشت شخصیت و سیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تأکیدی دوباره بر پیوند ناگسستنی با ولایت دانست و افزود: بصیرت‌افزایی، یادآوری تکالیف و ادای دین دینی و انقلابی طلاب و روشنگری، تحلیل و تبیین مسائل جامعه توسط طلاب از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

وی یادآور شد: بانوان متقاضی جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به همراه مادر، خواهر، فرزند دختر یا فرزند پسر زیر ۵ سال حضور پیدا کنند.

مدیر کل امور فرهنگی بیان داشت: زمان ثبت نام در این برنامه ۳۰ اردیبهشت تا ۵ خرداد از طریق مراجعه حضوری به طبقه همکف ساختمان شهید بهشتی(ره) یا ارسال نام و نام خانوادگی، کد ملی متقاضی و کدملی همراه به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۲۶۲۷  انجام می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: کاروان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز سه شنبه ۱۴ خرداد پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از پایانه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به سمت مرقد امام(ره) حرکت خواهد کرد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۵۹۳  تماس بگیرید.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha