شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 494927
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
محسنی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی به عنوان رئیس مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی، جامعه‌المصطفی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ خالق‌پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی، ضمن تقدیر از همه مدیران پیشین مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی، ابراز داشت: همه مدیران و مسئولان این مرکز در دوران حضور خود، برگ‌های درخشانی از عملکرد خویش را در این مجموعه به یادگار نهاده‌ و منشأ اثرات و برکات فراوانی بوده‌اند.

جانشین ریاست المصطفی خاطرنشان کرد: «حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر» در کنار روحیه مخلصانه، با درایت و مدیریت شایسته، سوابق درخشانی از خود به جای نهاده است و ان‌شاءالله در مسئولیت جدید نیز که در طراحی جدید صورت گرفته است، موفق خواهند بود.

وی با اشاره به وجود برخی چالش‌های پیش روی جامعه‌المصطفی در عرصه بین‌الملل، ابراز داشت: با وجود همه این مسائل، حضور جامعه‌المصطفی در جهان همواره گسترده‌تر شده است و این روند در آینده نیز به صورت بهینه و هوشمندانه ادامه خواهد یافت.

جانشین ریاست المصطفی، مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی را ورودی اصلی طلاب غیرایرانی به جامعه‌المصطفی دانست و گفت: مدیریت این مرکز نیازمند تجربه بالایی است و خوشبختانه «حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی»، از مسئولان صاحب‌فضل جامعه‌المصطفی و دارای حسن اخلاق مدیریتی و دارای روحیه تعامل بالاست و ان‌شاءالله در دوره حضور ایشان شاهد شتاب بیشتر توفیقات این مرکز خواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خالق‌پور، روش آموزشی مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی را منحصر به فرد و کارآمد دانست و اذعان داشت: روش آموزش زبان فارسی مرکز باید به استانداردها و ثبت جهانی برسد و این ظرفیت می‌تواند در فعالیت‌های بین‌المللی جامعه‌المصطفی تأثیر بسزایی داشته باشد.

ویارتباط مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی را با دیگر مراکز آموزش زبان فارسی المصطفی ضروری دانست و گفت: این مرکز باید به عنوان مدرسه محوری عمل کرده، در همه‌ تصمیم­گیری­های حوزه زبانی المصطفی نقش مؤثر ایفا نماید.

جانشین ریاست المصطفی، با تأکید بر لزوم ارتقابخشی ظرفیت­های مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی، تصریح کرد: یکی از این ظرفیت­های مهم، گروه‌های علمی هستند که باید در فعالیت‌های آموزشی همکاری مؤثر داشته باشند و در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مشارکت نمایند.

وی ادامه داد: در آموزش زبان، استاد نقش مهمی ایفا می­نماید و استادان ممتاز و متخصص آموزش زبان فارسی باید در این مرکز تربیت گردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خالق‌پور، در پایان، ابراز داشت: در دوره ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی - خوشبختانه- رشد خوبی در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محقق گردید و امیدواریم در دوره جدید نیز شاهد تعالی و رشد روزافزون این مرکز باشیم.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر، رئیس پیشین مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی نیز در سخنانی، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی را به ریاست این مجموعه انتخابی شایسته دانست و گفت: تمام اقدامات صورت‌گرفته در این مجموعه، به همت و تلاش همکاران و کارکنان این مرکز محقق شده است و خوشبختانه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی نیز از گذشته با مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی همکاری خوبی داشته است و برای ایشان در ادامه این مسیر آرزوی موفقیت می‌نماییم.

در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی، رئیس جدید مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی، ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس جامعه‌المصطفی، اظهار امیدواری کرد دست‌آوردهای کم‌نظیر و درخشان این مرکز در آموزش زبان فارسی با قوت بیشتری ادامه یابد.

وی ساحت تربیتی مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی را بسیار مهم دانست و گفت: ورودی‌های این مرکز، در کنار یادگیری زبان فارسی، باید آمادگی معنوی لازم را برای فراگیری علوم و معارف اهل‌بیت(علیهم‌السلام) نیز به دست آورند.

رئیس جدید مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی، به روزرسانی و استانداردسازی روش‌های آموزشی مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی را از برنامه‌های مهم این مرکز دانست و گفت: امیدواریم با همکاری و همفکری مدیران گذشته مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی، به ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر، که از تجربه ارزشمندی برخوردار است، این مرکز بتواند گام‌های بلندی به سوی رشد و بالندگی بپیماید.

گفتنی است، در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر، حکم مسئولیت حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی به وی ارائه گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha