جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام خوبانی

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن به دنبال قبح زدایی از بی حجابی در جامعه اسلامی است، گفت: باید با هرگونه بدحجابی و هنجارشکنی در این خصوص برخورد شود تا شاهد بروز مشکلات و ناهنجاری های فرهنگی در جامعه نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، سه شنبه در نشست جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان، با ابراز نگرانی از وضعیت فرهنگی جامعه به ویژه در موضوع حجاب، گفت: مسئولان باید برای رفع مشکلات و ناهنجاری ها فکر اساسی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه امروز وضعیت حجاب در جامعه موجب نگرانی بسیاری از دلسوزان نظام شده است، افزود: باید برنامه های فرهنگی در این بخش بیشتر تقویت شود.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید بر این که در حوزه عفاف و حجاب نیازمند یک عزم جدی در میان همه مسئولان هستیم، بیان داشت:  امروز با توجه به وضعیت نامناسبی که در حوزه عفاف و حجاب داریم باید تقوای برنامه های دینی و فرهنگی در این خصوص به یک دغدغه عمومی میان همه مسؤولان کشور تبدیل شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر توجه بیشتر مسئولان به برنامه های فرهنگی جامعه گفت: مقام معظم رهبری علیرغم همه دغدغه هایی که در حوزه اقتصاد و معیشت مردم دارند، اما مباحث فرهنگی را هیچ گاه رها نکرده اند و همواره به مسئولان در این خصوص تذکر می دهند.

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی همه توان خود را برای از بین بردن ارزش های دینی و معنوی در جامعه به کار گرفته اند، بیان داشت: امروز همه تمرکز دشمن بر روی مسأله عفاف و حجاب قرار گرفته تا مردم را از مسیر ارزش های دینی منحرف کند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که در برابر هجم وسیعی از توطئه های دشمن نباید منفعلانه عمل کنیم، تصریح کرد: راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن، تقویت برنامه های دینی و فرهنگی با بهره گیری از ابزار های روز در سطح جامعه است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با انتقاد از جزیره ای عمل کردن برخی دستگاه ها در حوزه فرهنگی، بیان داشت: در حال حاضر نیازمند یک انسجام ملی در میان همه بخش های کشور جهت مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان هسیم.

حجت الاسلام خوبانی در ادامه با تأکید بر این که مبانی دینی، انقلابی و فرهنگی در کشور باید بیشتر تقویت شود، تصریح کرد: دشمن می کوشد با کمرنگ کردن این مبانی مسیر را برای نفوذ فرهنگی خود هموار کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن به دنبال قبح زدایی از بی حجابی در جامعه اسلامی است، بیان داشت: باید با بدحجابی و هنجارشکنی  برخورد شود تا شاهد بروز مشکلات اخلاقی در جامعه نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha