جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسین خانی

حوزه/ حجت الاسلام حسینخانی گفت: ارزیابی‌ها از نماز جمعه استان نشان‌گر رشد و پیشرفت کیفیت است، البته برای رسیدن به سطح انتظار فاصله وجود دارد و ستادهای برگزاری نماز جمعه باید فعال تر عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه»  از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام کریم حسینخانی، امروز در نشست فصلی ائمه جمعه آذربایجان‌غربی که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد اظهار داشت: امسال که در چهلمین سال برگزاری نماز جمعه قرار داریم و باید ستادهای برگزاری نماز جمعه فعال تر عمل کنند.

وی ادامه داد: شیوه نامه اجرای برنامه‌های چهلمین سال برگزاری نماز جمعه در پنج کمیته کشوری و سه کمیته فرهنگی، اجرایی و رسانه‌ای تدوین و به مسئولین ستادهای نماز جمعه ابلاغ شده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی افزود: جلسه‌ای که با حضور مسئولین اوقاف، اداره کل ارشاد اسلامی، صدا و سیما و استانداری در ارومیه برگزار شده بود برنامه‌های چهلمین سال برگزرای نماز جمعه تصویب و مقرر شد مسئولین استان به زیر مجموعه‌های خود در استان برگزاری جلسات را در شهرستان‌ها ابلاغ کنند.

وی ادامه داد: مسئولین ستادهای نماز جمعه در شهرستان‌ها باید زمینه را جهت تبلیغ، ترویج و ارتقای نماز جمعه فراهم سازند.

حجت الاسلام حسینخانی گفت: چهل سال است که مردم از فیوضات نماز جمعه بهره مند می‌شوند و لازم است در چلمین سال برگزاری آن نقاط ضعف و قوت آن مورد بررسی قرار گرفته و با تقویت نقاط قوت نقاط ضعف‌ها برطرف شده و نماز جمعه‌ها در شهرستان ارتقا یابند.

وی ادامه داد: ارزیابی‌ها از نماز جمعه استان در این چند سال نشان‌گر رشد و پیشرفت کیفیت نماز جمعه است و البته برای رسیدن به سطح انتظار فاصله وجود دارد و باید در جهت رشد نماز جمعه‌ها تلاش کرد.
انتهای خبر/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha