جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: محور مقاومت علی رغم فشار ها و تحریم های آمریکا و هم پیمانان آن در منطقه به ویژه علیه ایران در حاشیه خلیج فارس، بیشتر از گذشته قدرتمند تر شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: محور مقاومت علی رغم فشار ها و تحریم های آمریکا و هم پیمانان آن در منطقه به ویژه علیه ایران در حاشیه خلیج فارس، بیشتر از گذشته قدرتمند تر شده است.

وی افزود: آمریکا در تسلیم کردن ایران و در تمامی طرح های خود در داخل ایران شکست خورده و از طریق تحریم ها و فشار ها سعی در ایجاد اختلافات داخلی در ایران نمود، امّا با وحدت سیاسی ایران مواجه شد و با شبکه های اقتصادی، مالی و امنیتی سعی در کاهش ارزش پول ایران و نابه سامان کردن امور داخلی کشور کرد، امّا هیچ نتیجه ای نگرفت.

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: با تمامی این تلاش ها، وابستگی ملت به حکومت و رهبر آن امام خامنه ای بیشتر شده است.

ایران می تواند از حاکمیتش حمایت کند

شیخ دعموش ادامه داد: ایران کشوری ضعیف نیست که در برابر تجاوز مستمر آمریکا ساکت بنشیند، بلکه کشور قدرتمند است که می تواند از خود و حاکمیت آن حمایت کند و ممکن نیست که از حقوق و نقش خود در منطقه کوتاه بیاد.

وی افزود: پیام اصلی ایران از سرنگونی پهباد آمریکایی این  است که ایران در برابر هرگونه تجاوز علیه حاکیمت خود ساکت نخواهد نشست و آماده واکنش به هرگونه تجاوز آمریکایی است.

شیخ دعموش در بخش دیگر سخنانش اشاره کرد: آمریکا تاکنون در اجرایی کردن معامله قرن شکست خورد و تلاش کرد که از این طریق ائتلاف آمریکایی خلیجی اسرائیلی ایجاد کند تا بتواند ایران را محاصره و مسئله فلسطین را حذف کند، امّا موفق نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha