جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پهباد آمریکایی

حوزه/حجت‌الاسلام مهدوی نژاد گفت: سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکایی شکستی مفتضحانه برای دولت آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد، در نشستی با پاسداران سپاه قاﺋم آل محمد (عج) استان سمنان، با اشاره به سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا اظهار داشت: این پهباد بسیار قیمتی و مدرن که با هزینه‌ای بسیار هنگفت ایجادشده بود؛ با دستان توانمند نیروهای مقتدر، هوشیار و بصیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منهدم شد.

وی سرنگونی این پهباد جاسوسی را شکستی بسیار بزرگ و مفتضحانه برای دولت آمریکا و ترامپ دانست و افزود: آمریکایی‌ها همچون همیشه در رسیدن به اهداف شومشان ناکام ماندند و این شکستی و ناکامی بزرگ برای آن‌ها محسوب می‌شود.

امام‌جمعه موقت سمنان تصریح کرد: سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکایی بار دیگر پیام اقتدار، انسجام، عظمت و عزت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان مخابره کرد.

حجت‌الاسلام مهدوی نژاد گفت: ایران به پشتوانه نیروهای مسلح و همراهی مردم اجازه تعرض و تجاوز به هیچ بیگانه‌ای را به خاک مقدس این مرزوبوم نخواهد داد.

وی با اشاره به جدیت ایران در مقابله با متجاوزان به مرزهای کشورمان گفت: مستکبران و زیاده‌خواهان بدانند به‌هیچ‌عنوان اجازه دست‌درازی و انجام اقدامات خرابکارانه به آن‌ها داده نخواهد شد.

امام‌جمعه موقت سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر انجام فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: غفلت، اهمال و کوتاهی در انجام این فریضه بدون شک ترویج بی‌بندوباری و فساد را در جامعه و زندگی فردی و اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام مهدوی نژاد یکی از ویژگی‌های عمل به این فریضه را استجابت دعا عنوان کرد و گفت: اگر می‌خواهیم به سعادت دنیوی و اخروی دست یابیم باید خداشناس و خودشناس باشیم تا با شناخت وظایفشان از صراط مستقیم الهی گمراه نشویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha