جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جمیری

حوزه/ فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج) با تأکید بر لزوم تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: از ظرفیت تمام دستگاه های دولتی و حکومتی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده شود و به سمت آنچه که مدنظر رهبر معظم انقلاب یعنی آرمان تشکیل تمدن اسلامی است، حرکت نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، سردار فتح الله جمیری فرمانده اسبق سپاه الغدیر استان یزد، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه الغدیر استان یزد با ابراز خرسندی از هماهنگی عالی در بین اقشار سپاه و نواحی مختلف اظهار کرد: این هماهنگی تا سطوح بالای استان از جمله شورای تأمین، شورای اداری استان، شورای شهر و سایر مسؤولان و حوزه های علمیه و روحانیت دیده می شود که جای بسی شکر دارد.

وی تصریح کرد: برخی وقت‌ها آقای استاندار  برای کمک در ایجاد هماهنگی در برخی برنامه ها اعلام آمادگی می کرد که ما می‌گفتیم هماهنگی و شرایط ما به قدری خوب است که نیازی به آن هماهنگی یا ابلاغی از طرف استانداری نداریم و در مجموعه شهرستان‌ها هم چنین بود و کار به خوبی و با هماهنگی بالا پیش می رفت.

فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج)  مجاهدت های تیپ همیشه پیروز الغدیر در دوران دفاع مقدس و پس از آن را ستود و گفت: از جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه شنیدم که گفت تیپ الغدیر یزد در هشت سال دفاع مقدس در تمام خطوط مقدم هیچ‌گاه عقب‌نشینی نکرد و این برای یزدی‌ها افتخار است.

سردار جمیری با اشاره به خاطره خود از یزد اظهار کرد: در زمانی که می‌خواستیم آزادگان را به دیدار رهبر معظم انقلاب بفرستیم برای این که بتوانیم به تعداد خاصی اعزام کنیم، گفتیم هر آزاده‌ای که جانباز باشد به این دیدار می رود که متوجه شدیم تمام آزادگان یزد جانباز هم هستند، یعنی هیچ کس نیست که بدون ترکش یا گلوله اسیر شده باشد و تا عزیزان ما سر پا بودند ایستادگی و مقاومت کردند و خط را نگه داشتند.

وی خاطر نشان کرد: هنوز همین روحیه مقاومت در مردم یزد پایدار است و در همه صحنه‌ها مانند راهپیمایی‌های 22 بهمن، روز قدس، و دیگر مناسبت‌ها و حضور پرشور و انقلابی مردم یزد در سوریه، زلزله کرمانشاه، سیل اخیر در غرب و جنوب کشور، کمک های یزدی ها در برگزاری پیاده روی بزرگ اربعین و... این‌ها افتخاراتی است که من طی این حدود دو سال در بزنگاه‌های مختلف از مردم یزد دیده ام.

در ادامه این مراسم، سرهنگ رضا پورشمسی با خیر مقدم به دریادار فدوی و مهمانان این آیین و با تأکید بر لزوم تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد: از ظرفیت تمام دستگاه های دولتی و حکومتی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده شود و به سمت آنچه که مدنظر رهبر معظم انقلاب یعنی آرمان تشکیل تمدن اسلامی است، حرکت نماید.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha