جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار

حوزه/ به دنبال شناسایی پیکر مطهر طلبه شهید حجت الاسلام مهدی زاده، جمعی از فرماند هان سپاه شهرستان بویین زهرا با خانواده این شهید والا مقام دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به دنبال شناسایی پیکر مطهر طلبه شهید حجت الاسلام مهدی زاده، جمعی از فرماند هان سپاه شهرستان بویین زهرا با خانواده این شهید والا مقام دیدار کردند.

در این دیدار، سرهنگ محمد علی ملک محمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس گفت: در ایام دفاع مقدس که دشمنان این کشور را مورد تهاجم وحشیانه خود قرار دادند، فرزندان دلاور  وشجاع به سوی جبهه ها اعزام شده و حماسه های ماندگاری وبی نظیری را رقم زدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: در بین رزمندگان، طلاب و روحانیونی بودند که حضور در جبهه را مقدم بر حوزه علمیه دانسته و به ندای حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و تا آخرین قطره خون خود از این کشور دفاع کردند.

وی اظهار کرد: روحانیت در دوران دفاع مقدس در بیشتر عملیات های مهم نقش تاثیرگذاری داشت  و حتی برخی از آنها به فرماندهی و یا جانشین در عملیات ها ی مهم نقش آفرینی می کردند که نمونه آن شهید حجت الاسلام مهدی زاده بود که با مجروحیت از ناحیه پا ولی همچنان روحیه شهادت طلبی و ایثار را داشت و سرانجام به شهادت رسید.

ملک محمدی عنوان کرد: حضور پیکر مطهر شهدا به ملت ایران این پیام را دارد که اجازه ندهیم خون این عزیزان پایمال شود و خطاب به مسئولین می گویند تا می توانید خدمتگزاری بی منت را به این مردم انجام دهید.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha