جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی رستمی - مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر به بیانیه گام دوم انقلاب توجه کنیم کارهای فراوانی در حوزه دانشگاهی قابل انجام است که حتماً باید در مورد آن تولید محتوا صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، در پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های بیانیه گام دوم که با موضوع «عدالت» برگزار شد، اظهار داشت: اگر به بیانیه گام دوم انقلاب توجه کنیم کارهای فراوانی در حوزه دانشگاهی قابل انجام است که حتماً باید در مورد آن تولید محتوا صورت گیرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: اینکه رهبر انقلاب می‌فرمایند باید در قوای سه‌گانه دستگاهی باشد، برداشت بنده این است که تعبیر رهبر انقلاب ایجاد یک نظام و ساختار جدید نیست، شاید این دستگاه یک فرآیند باشد که در قوای سه‌گانه مسئول مبارزه با فساد است به ویژه در مجموعه‌های منتسب به حکومت.

وی افزود: خیلی از توصیه‌ها و نکاتی که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب است می تواند محور گفت‌وگوها در فضای دانشگاهی قرار بگیرد و در نهایت به بقای نظام کمک کند.

حجت الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: هم از نظر بیرونی و هم از نظر اندیشه‌ای و محتوایی ایجاب می‌کند نظام جمهوری اسلامی به عدالت توجه کند و با فساد مبارزه کند.

وی افزود: درست است که باید عدالت را فراگیر کنیم، ولی باید بگوییم اجرای عدالت در کجا اولویت دارد برخی از جنبه‌های عدالت خیلی ضروری‌تر است که می‌تواند موضوع گفت‌وگو باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha