جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س) ساري؛ تبيين بيانيه گام دوم انقلاب

حوزه/کارشناس فرهنگی حضور بصیرانه طلاب در متن جامعه جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» در مازندران، آقاي قبادي، در نشست سياسي با موضوع «تبيين بيانيه گام دوم انقلاب» در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری، نا اميد شدن از تاثير گذاري را يکي از علل ترک کار فرهنگي دانست و گفت: با توجه به اینکه یکی از راههای عملیاتی سازی بیانیه گام دوم، کار فرهنگي است؛ لذا بايد به گونه اي انجام شود که مخاطب را به حرکت در آورد.

وي افزود: کساني که در کار فرهنگي با بينش حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب پيش مي روند، شيوه فعالیت آنها با ساير افراد متفات است؛ مانند شهيد آويني که با بينش امام خمینی(ره) کار فرهنگي و هنری مي کرد.

کارشناس فرهنگی، خروجي مکتب امام را سيصد هزار شهيد دانست و تصریح کرد: کساني که در جبهه ها شرکت می کردند، هر کدام بينش خاص داشتند که با ورود در صحنه جنگ و فضاي آن، يکي از اولياي الهي شدند.

وی تاکید کرد: اگر کسي در مسیر تحقق گام دوم انقلاب، جواب نمي گيرد، به خاطر عدم پيروي از منطق فکري رهبری انقلاب است؛ زیرا برخلاق روش برخي افراد که براي تربيت شدن زمان زيادي لازم دارند، مدل تربيتي امام و رهبری زود بازده است.

قبادی در پايان خاطر نشان کرد: جهت پیشرفت در اهداف انقلاب به خصوص گام دوم، بايد با هوشیار و بصیرت در متن جامعه حضور داشته و از انجام هیچ فعالیتی دریغ نکنیم؛ همچنین در برابر توطئه های دشمنان نظام اسلامی ایستادگی کرده تا این انقلاب را تمدن بین الملل اسلامی و مقصد نهائی آن برسانیم.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha