جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین با صدور بیانیه ای شعار محرم امسال را "مع امام منصور" را اعلام کرد و از همگی خواست در احیای شعائر عاشورا حضور داشته باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای شعار محرم امسال را "مع امام منصور" را اعلام کرد و از همگی خواست در احیای شعائر عاشورا حضور داشته باشند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

عاشورا و کربلای امام حسین (ع) آغاز زمان و مکانی است که به آخر الزمان وصل می شود و با تمامی مکان ها بر روی زمین که در آن انسان های خواهان عدالت، آزادی، عزّت و کرامت ساکن هستند، ارتباط دارد.

به همین خاطر عاشورا مسئله ای سر زنده، جاویدان است و با گذشت زمان تازه تر می شود تا به هدف و غایت خود که خداوند متعال می خواهد به دست امام منصور در کربلای بزرگتری تحقق یابد، برسد.

کربلا همیشه منتظر جوانان فداکاری همچون حضرت علی اکبر (ع)، نوجوانانی مثل حضرت قاسم(ع)، بانوانی پاکیزه و جهادی همچون حضرت زینب (س)، مردان با بصیرت و ایمان مستحکم همچون حضرت ابا الفضل العباس (ع) و پیرمردان با اراده ای همچون حبیب بن مظاهر است.

کربلا ما را صدا می زند و صدای امام حسین (ع)، گریه کودکان، ناله زنان و آه مستضعفین در تمامی زمین به گوش ما می رسد و می گوید: هل من ناصر؟

این پرچم یا لثارت الحسین (ع) است که در سرتاسر جهان بر افراشته شده و بندگان خدا را به همراهی با امام منصور فرا می خواند.

این همان پرچمی است که به دست تنها ذخیره آل محمد (ص) در سرتاسر جهان برافراشته می شود.

امامی که در سرتاسر زمین حکومت الهی بر پا می کند و زمین با نور او که برگرفته از نور الهی است، روشن می شود.

مسئله امام حسین (ع) و حضرت صاحب الزمان (عج) یکی است و هر دو به دنبال توحید خالص، اقرار بندگان به عبودیت صادقانه برای خداوند و برپایی عدالت بر روی زمین هستند.

در آستانه سالگرد جاودانه عاشورای امام حسین (ع) طبق معمول شعاری انتخاب می شود که امسال "مع امام منصور" برگزیده شد.

این شعار بر دو محور تاکید دارد:

1- یاری امام زمان (عج) در حال و در آینده.

2- آمادگی برای کربلای دوم و بزرگتری.

از اینجا از تمامی علما، خطبا، شعرا، مداحان، عکاسان، اهالی رسانه و همگی دعوت می کنیم این عاشورای مقدس را با همکاری و همیاری احیا کنند تا محتوا و پیام این شعار در زندگی ما جریان داشته باشد و برای آن آماده شویم.

علمای بحرین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha