جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آغاز مصاحبه ورودی حوزه علمیه بندرعباس خبر داد.

حوزه/ سرپرست مدرسه علمیه مدرسه النبی(ص) بندرعباس از آغاز مصاحبه ورودی حوزه علمیه بندرعباس خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین جلائی در حاشیه برگزاری مصاحبه ورودی پذیرش طلاب حوزه علمیه مدرسه النبی(ص) بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در هرمزگان، گفت: ۵۰  نفر از داوطلبان ورود به حوزه علمیه بندرعباس برای مصاحبه حضوری دعوت شدند.

استاد حوزه علمیه افزود: این افراد توسط اساتید مشاور در حوزه‌ استان و دیگر اساتید حوزه بصورت چهره به چهره در مدت دو روز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

جلائی به منابع مصاحبه اشاره کرد و گفت: در زمینه احکام عمومی، عقیدتی، مباحث خانوادگی و شخصیتی، افراد مورد مصاحبه قرار می گیرند و در صورت کسب امتیاز لازم به طرح میثاق طلبگی دعوت می شوند.

وی به اهمیت طرح میثاق طلبگی پرداخت و خاطر نشان شد: این دوره ویژه داوطلبان جدیدالورود حوزه‌های علمیه در فصل تابستان برگزار می شود و در یک برنامه مدوّن و منظم مباحث مدیریت برنامه ریزی، مشاوره تحصیلی، آداب طلبگی، شیوه درس خواندن توسط اساتید مجرب مورد تدریس قرار می گیرد.

سرپرست مدرسه  علمیه مدرسه النبی(ص) بندرعباس تاکید کرد: طرح میثاق بیش از یک ماه طول می کشد و در پایان دوره با تشخیص اساتید طرح،  طلاب می توانند در حوزه  ادامه تحصیل دهند.

گفتنی است، مدرسه علمیه النبی بندرعباس از قدیمی ترین مدارس استان هرمزگان است که بیش از ۲۰۰ طلبه سطح یک، دو و سه در این مدرسه، در حال تحصیل می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدسجاد بوشهریان IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 1
    سلام علیکم عرض ادب خدمت شما میخواهم ثبت نام کنم درحوزه علمیه