جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام دلدار

حوزه/ استاد حوزه علمیه بیرجند با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه جوانان ایران اسلامی،گفت: برای مبارزه با این توطئه دشمن باید ارتباط روحانیت با نسل جوان در راستای آگاه سازی آنها بیشتر شود.

حجت الاسلام علیجان دلدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به ویژگی های مسجد در تراز انقلاب اسلامی، تاکید کرد: باتوجه به آیه 96 سوره آل عمران خداوند به صراحت مسجد را به عنوان محور اسلام نام برده است و یکی از دلایل شاخص جبهه و جنگ نیز در تاریخ حفظ معابد بوده است.

وی ادامه داد: مسجد به عنوان جایی برای عبادت بسیار مورد توجه اسلام بوده، به گونه ای که بیشتر فعالیت های اسلام در مسجد صورت می گرفت و اهمیت مسجد انقدر بالا بوده است که پیامبر(ص) در ابتدای ورود به شهر مدینه مسجد قبا را بنا نهادند.

مدیر مدرسه ی علمیه امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه باید ارتباط روحانیت و نسل جوان با یکدیگر پیوند زده شود، افزود: دشمنان در سال های گذشته در پی آن بودند که میان روحانیت و نسل جوان فاصله بیفتد ولی امروز با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر پیوند روحاینت و نسل جوان باید به این مقوله بیشتر توجه شود.

حجت الاسلام دیدار اظهارداشت: باتوجه به تهاجم فرهنگی دشمن جوانان باید آگاه باشند و فریب دشمن را نخورند که این مقوله نیازمند آگاه سازی و ارتباط روحانیت با نسل جوان است.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha