جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حرم

حوزه/ طرح بزرگ سراج الله همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) با همکاری اعتاب مقدسه و دستگاه‌های فرهنگی کشور در حرم مطهر رضوی و مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام سید مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: به همت این مدیریت سه پویش جمع خوانی قرآن کریم در سال 98 برگزار می شود که در دهه کرامت اولین پویش با عنوان طرح بزرگ سراج الله همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) با همکاری اعتاب مقدسه، دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی و دستگاه‌های فرهنگی کشور در حرم مطهر رضوی و سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرائت دسته‌جمعی سوره مبارکه فتح و اهدای ثواب آن به ساحت منور حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) محور اجرای طرح بزرگ سراج الله است.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی افزود: پیش‌بینی می‌شود طرح سراج الله در بیش از 3 هزار پایگاه مسجدی اجرا شود. طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده این طرح همزمان در حرم مطهر رضوی، اماکن متبرکه و مساجد سطح کشور برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح سراج الله با همکاری مجریان طرح «سلام بر امام» در مساجدی که شناسایی شده اند اجرا می شود و به ‌نوعی پیوند بین قرآن و عترت با اجرای این طرح‌ها در شب میلاد امام رضا(ع) اتفاق می‌افتد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha