جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مقام امنیتی در ویسکانسین، کودک مسلمان را با زباله برابر کرد!

حوزه/ یک مقام امنیتی در ایالت ویسکانسین در هفته های اخیر پست اینترنتی در فیس بوک گذاشته و یک کودک مسلمان محجبه را با زباله برابر کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از jsonline، یک مقام امنیتی زندان در ویسکانسین در آمریکا، در هفته های اخیر با گذاشتن پست اینترنتی در فیس بوک به کودکان مسلمان اهانت کرده و آنان با زباله برابر کرده است.

ریچارد اکنیتر، معاون رئیس زندان جرایم کوچک در ایالت ویسکانسین، تصویری از دو کیسه زباله سیاه در کنار یک زن مسلمان و کودک مسلمان با چادر سیاه گذاشته که صورت ها و بدن شان پوشیده است. وی در زیر عکس نوشته است: من او را دیدم که آنجا ایستاده است و به او گفتم که سه کودک زیبا دارد!

در یک مصاحبه روز چهارشنبه وی به سبب انتقاداتی که گذاشتن این تصویر برانگیخته بود کار خود را توجیه کرده و گفت: این عکس زن و کودک مسلمان خنده دار نیست بلکه اهانت آمیز بوده و من فقط قصدداشتم که بگویم چنین چیزهایی در فیس بوک وجود دارد و بحثی در این رابطه شروع کنم.

جی گراف از واپون گفت: من در 6 ماه گذشته بحث ها و جدل های زیادی با این فرد در فیس بوک داشته ام اما تاکنون نمی دانستم که او یک مقام امنیتی در زندان است. گراف گفت: این وحشتناک است! او هیچ درکی از نژاد و مذهب ندارد و باور نمی کنم که چنین آدمی در سازمان اصلاحات در یک زندان باشد. او نباید چنین پستی داشته باشد. و با این نظرات نژادپرستانه نمی تواند چنین شغلی را به عهده داشته باشد.

کلیر هندرکیس سخنگوی سازمان اصلاحات گفته است که مقامات آژانس از دیدگاه های وی آگاه نبوده و تحقیقاتی را در این زمینه انجام خواهند داد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha