دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
بل

شهردار کاشان از طراحی، نصب و اجرای یادمان‌های شهیدان سه ناحیه منطقه پنج شهرداری کاشان خبر داد و گفت: این یادمان ها در نواحی راوند، طاهرآباد و خزاق نصب و اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حسن بخشنده امنیه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: متناسب‌سازی سیما و منظر شهری با این فرهنگ والا، یکی از جلوه‌های عینی تکریم و پاسداشت اسوه‌های این طریق است.

وی درباره یادمان شهدای راوند، طاهرآباد و خزاق کاشان گفت: این یادمان‎ها در سه نقطه بلوار قطب راوندی، بلوار شهدای طاهرآباد و بلوار شهدای خزاق جانمایی شده است.

شهردار کاشان با بیان اینکه ۳۲ یادمان شهدا در این سه نقطه نصب و اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر یادمان دربردارنده تمثال نورانی سه شهید والامقام است، بنابراین یادمان‌ها در مجموع به تصویر ۹۶ شهید مزین شده است.

بخشنده امنیه، اعتبار صرف شده برای طراحی، نصب و اجرای این یادمان‌ها را ۱۱ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: این عملیات با تلاش و از محل اعتبارات سازمان سیما، منظر و فضای سبز اجرا شده است.

نصب، طراحی و اجرای یادمان‌ شهدای راوند، طاهرآباد و خزاق پس از اجرای یادمان سرداران شهید کاشان در بلوار امام رضا(ع)، اقدام دیگری است که در راستای متناسب‌سازی ورودی‌های شهر ۱۷۰۰ شهید صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha