دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 1067220
۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
در نشست علمی-آموزشی اساتید مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق

در نشست علمی-آموزشی اساتید مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) بافق، وظایف طلاب در برابر نقشه های دشمن تبیین شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، خانم زهرا صادقیان استاد حوزه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق پیش از ظهر امروز با حضور در جمع اساتید این مدرسه به تبیین بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در دیدار مداحان پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند «در این قضایای اخیر، نقشه ی دشمن، نقشه ی جامعی بود... منتها محاسبه دشن برای پیاده کردن این نقشه محاسبه غلطی بود».

وی در ادامه ابعاد نقشه و محاسبه دشمن را تشریح و بیان کرد: استفاده از زمینه مشکلات اقتصادی و معیشت مردم، استفاده از عامل امنیتی، نفوذ و جاسوسی، ایران هراسی در دنیا، تبلیغات فراگیر در تلویزیونها و فضای مجازی، همراه کردن بعضی عناصر داخلی با خود به وسیله انگیزه های قومی، مذهبی، سیاسی و شخصی از جمله اجزاس نقشه دشمن بود.

استاد حوزه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق افزود: محاسبات غلط دشمن مواردی از جمله همراهی مردم با نقشه براندازی و تجزیه طلبی دشمن به خاطر مشکلات اقتصادی؛ خارج کردن مسئولین از میدان با فحش و بد دهنی و اهانت های گوناگون؛ ایجاد اختلاف میان مسئولان سطح بالای کشور با وسوسه ها و هیاهوها؛ تحت تاثیر قرار دادن ارادهی جمهوری اسلامی با دلارهای نفتی فلان کشور مزدورآمریکا؛ ناامید کردن جوانها با تشویق چند عنصر خود فروخته برای پناهنده دشمن و لجن پراکنی علیه کشور می باشد.

وی در بیان وظایف طلاب و مردم در برابر نقشه های شوم دشمن، گفت: وظایف ما در برابر این حلیه های دشمن ، مغرور نشدن و غفلت نکردن از دشمن، حضور در میدان و عقب نشینی نکردن، توجه به حفظ امید و وحدت، کمک نکردن به اختلافات قومی و مذهبی، تلاش برای قوی کردن کشور است.

در ادامه این نشست، خانم مریم تفکری مدیر مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) بافق به بیان چشم انداز حوزه در ترم جاری و بیان نظرات در راستای عملی سازی این چشم انداز پرداخت و در پایان از اساتید این مدرسه تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha