دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تراشیون

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در راستای تربیت نسل متعهد، متخصص و تراز انقلاب اسلامی دوره مجازی «تربیت نسلی برای آینده» را به صورت آفلاین با تدریس حجت الاسلام والمسلمین تراشیون برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در راستای تربیت نسل متعهد، متخصص و تراز انقلاب اسلامی به صورت آفلاین و مجازی دوره آموزشی «تربیت نسلی برای آینده» را با تدریس حجت الاسلام والمسلمین تراشیون ویژه خواهران و برادران برگزار می‌کند.

در این دوره مجازی مهارت‌های تربیت فرزند به پدران، مادران، مربیان و متولیان عرصه تعلیم و تربیت اموزش داده می‌شود.

تقویت اراده در فرزندان ، موانع اراده توانایی فرزندان در تحمل سختی ها، تقویت اعتماد به نفس، پیشرو و فعال بودن فرزندان،تربیت فرزندان شاد و با نشاط، کرامت و شخصیت بخشی به فرزندان بخشی از عناوین و مهارت هایی است که در این دوره آموزشی به شرکت کنندگان آموزش داده شده و به صورت علمی و عملی برای آنها تبیین می شود.

مسئولیت پذیری، خانواده دوستی، ایجاد قوه تفکر و تحلیل، ولایت پذیری فرزندان، محبت اهل بیت علیهم السلام، خوش اخلاق شدن فرزندان، قدرت تصمیم گیری، قدرت حل مسئله و خودباوری از دیگر مباحثی است که در این دوره برای شرکت کنندگان تبیین خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره می توانند در کانال مرکز به آدرس @Qhkarimeh عضو شده و با شماره ۰۲۵- ۳۷۱۷۵۵۱۵ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در این دوره ثبت نام کنند و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث به Hدرسcom.Qhkarimeh مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha