یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: دشمنان به ویژه انگلستان؛ استعمار پیر با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و کوتاه مدت همواره به دنبال ایجاد دیوار بی اعتمادی بین برادران دینی در جهان اسلام است.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری جهان اسلام نیازمند وحدت و اتحاد به معنای درست و کاربردی است.

امام جمعه ممریوان ادامه داد: تنها با وحدت واقعی کشورهای مسلمان می‌توان در مقابل زیاده خواهی دشمنان و معاندان قسم خورده دین رسول خدا (ص) سربلند و پیروز باشیم.

وی افزود: بنابراین دشمنان جهان اسلام به ویژه انگلستان؛ استعمار پیر با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و کوتاه مدت خود همواره به دنبال ایجاد دیوار بی اعتمادی بین برادران دینی در جهان اسلام می‌باشد، لذا یک مسلمان واقعی که خود را پیرو قرآن و رسول خدا می‌داند باید با بصیرت و بینش این دسیسه‌ها را به خوبی درک کند و در مقابل آنها واکنش عقلانی از خود نشان دهد.

امام جمعه مریوان خاطرنشان کرد: تا زمانی که وحدت بین مذاهب اسلامی وجود داشته باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند جهان اسلام را دچار حاشیه و انزوا نماید.

ماموستا شیرزادی در پایان تصریح کرد: ایجاد و مدیریت فرقه‌ها و گروهک‌های تروریستی مانندجریان های تکفیری، داعش و... به نام اسلام از سوی دشمنان مسلمین یک برنامه بلندمدت برای ضربه زدن به اتحاد و برادری مسلمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha