یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
محمدی گلپایگانی

حوزه/ رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: صهیونیست‌ها گفته اند سر مار در ایران است، اما به آن‌ها می‌گوییم این عصای موسی است که همه مارها را نابود می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی امروز در مراسم تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران که در این مکان مقدس برگزار شد، با محکوم نمودن جنایات صهیونیست ها در غزه گفت: هنگامی که در دولت قبلی قراردادی بین جان کری و ایران بسته شد، اسرائیلی‌ها گفتند خیال ما برای ۲۵ سال راحت شد، اما رهبر معظم انقلاب ۲ سال پیش فرمودند ۲۵ سال دیگر رژیم صهیونیستی نابود می‌شود و اکنون آثار و علامت‌های آن وعده را می‌بینیم.

وی با بیان این که رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین گُل کاشتند و کاری کردند که در تاریخ ننگین رژیم غاصب صهیونیستی کم سابقه است افزود: صهیونیست‌ها هر روز خانه‌ای را بر سر ساکنانش خراب می‌کنند و پیرمرد و پیرزن را می‌کشند در این بین برخی حکومت‌های ننگین و وابسته از این رژیم حمایت می‌کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: چرا یک کشور مسلمان که همه می‌شناسیم این روزها از صهیونیست‌ها اعلام حمایت می‌کند و این ننگ است و چرا کسانی هستند که برای مناسبات سیاسی و اقتصادی با این رژیم جعلی صف بسته‌اند؟

وی با اشاره به اتکای رژیم منحوس صهیونیستی به گنبد آهنین دروغین خود، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از سه هزار موشک به شهرک های صهیونیست نشین اصابت کرد و این چه گنبدی آهنینی است؟ صهیونیست‌ها گفته اند سر مار در ایران است، اما به آن‌ها می‌گوییم این عصای موسی است که همه مارها را نابود می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به قدرت پوشالی رژیم اشغالگر قدس گفت:‌ اسرائیلی ها تصمیم گرفته‌اند باریکه غزه را نابود کنند، اما نخواهند توانست و یقینا این چنین است. حیفا دومین شهر بزرگ رژیم صهیونیستی است که اکنون زیر موشک قرار گرفته است و خود تل آویو هم در معرض موشک‌هاست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین اظهار داشت:‌ آمریکا که اکنون ادعای ابرقدرتی دارد نیز در تاریخ ننگین ۵۰۰ ساله خود خونریزی‌هایی داشته است و نسل سرخ پوست آمریکا را قتل عام و نابود کردند و اروپایی‌ها هم به شیوه‌های خود جنایت‌هایی علیه بشریت انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب تولیت جدید مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نسبت به حجت الاسلام رحیمیان فرمودند ایشان از دوستان قدیمی بنده است و در تکریم ایشان هیچ کوتاهی نشود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت:‌ ایشان در ۱۰ سالی که مسئولیت داشتند در مسائل فرهنگی و انقلابی خوب کار کردند و مکان زیبایی برای زائران بوجود آمده‌است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: جمکران جایگاه عاشقان و دلدادگان و کسانی است که برای تجدید بیعت و اعلام وفاداری به حضرت ولی عصر(عج) به این مکان از نقاط دور و نزدیک و کشورهای دیگر مشرف می‌شوند.

وی اظهار داشت: مسجد جمکران پایگاه بزرگ و مهم برای حضرت ولی عصر(عج) است و زائران با ملیت‌های مختلف به این مسجد مشرف شده و جای تعجب است برخی نسبت به جمکران تشکیک و شبهه ایجاد می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: برخی یا تریبونی دارند یا قلم بدست می گیرند و شبهه ایجاد می کنند و هر چه بگویید و هر چه بنویسید آب در هاون می کوبند و یقینا موفق نخواهند شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: مسئولان حکومتی در استان مقدس قم از هر گونه همکاری و کمک و مساعدت به پایگاه مسجد مقدس جمکران مضایقه نکنند، چون جمکران آبروی شهر قم بوده و دنیا به این مکان‌های مذهبی دلخوش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha