دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت‌الاسلام توحیدی

حوزه / حجت‌الاسلام توحیدی گفت : جهاد تبیین سلاح طلاب در برابر تهدیدات و بدبینی ها نسبت به حمایت از انقلاب اسلامی است و این می طلبد که هم در زمینه علمی با سواد شوند و افزون بر آن و آگاهی و بصیرت افزایی داشته باشند.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام توحیدی استاد حوزه علمیه قم، امروز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه در جمع طلاب مدرسه علمیه النبی (ص)، اظهار داشت: دشمنان به دروغ برای اسلام و انقلاب با حاشیه پردازی‌ها به دنبال ایجاد بدبینی در بین مردم هستند.

وی افزود: جهاد تبیین سلاح طلاب در برابر تهدیدات و بد بینی‌ها در حمایت از انقلاب اسلامی است و این می‌طلبد هم در زمینه علمی با سواد و افزون بر آن، آگاهی و بصیرت افزایی داشته باشند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: وهابیت در جهان اسلام با وجود اینکه جایگاهی ندارد، اما با برخی از ابزارها به دنبال بد بین کردن مسلمانان نسبت به شیعیان است.

حجت‌الاسلام توحیدی ادامه داد: برخی از این افراد با دروغ پردازی‌های خود مانند اینکه شیعیان بعد از انقلاب نام حضرت امام (ره) را جزو اذان می‌دانند یا سایر دروغ‌ها، می‌خواهند القا کنند شیعیان در مسیر درستی قرار ندارند.

وی خطاب به طلاب یادآور شد: اهتمام ویژه به درس خواندن را اولویت خود قرار دهید و این علم آموزی شما را به بالاترین درجات معنوی خواهد رساند و با سلاح علم از دین و نظام حمایت و صیانت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha