یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آیت‌الله سید حسن عاملی

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، با انتشار توئیتی، نقش آمریکا در منطقه قفقاز را مورد انتقاد قرار داد و گفت که آمریکا در گذشته از جدایی قره‌باغ از آذربایجان حمایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل امروز در صفحه توئیتر خود با انتقاد از نقش آمریکا در منطقه قفقاز، نوشت: اهالی آذربایجان دقت کنند زمانی که قره‌باغ در اشغال حکومت خودخوانده ارمنی بود آمریکا وزیر خارجه قره‌باغ را به کنگره برد.

وی در ادامه افزود: در آنجا با هم جدایی قره‌باغ از آذربایجان را جشن گرفتند، شراب خوردند و به ریش بزرگان آذربایجان خندیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی در پایان تاکید کرد:آمریکا همان آمریکاست که الان می‌خواهد در قره‌باغ جای پایی برای خود درست کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    4 9
    کمک آمریکا به ارمنستان به جهت مسیحی بودن طبیعی است ولی آقای امام جمعه اگر حمایت ایران از ارمنستان چه در جنگ اول ودر طول ۳۰ سال اشغال نبود ارمنستان توان نگهداری قره باغ در اشغال خود نبود اگر ایران فقط ارمنستان را به خاطر اشغال خاک یک کشور مسلمان وشیعه تحریم می کرد قره باغ خیلی وقت پیش آزاد شده بود ا
  • عبدالله IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    40 0
    جنایات آمریکا به جای خود محفوظ؛ اما بد نیست به چند سؤال تاریخی و البته ساده! پاسخ داده شود: آذربایجان، ارمنستان، گرجستان و... را کدام کشور با جنگ‌های خونین و تحمیل عهدنامه‌‌های ترکمانچای و گلستان، از ایران بزرگ جدا کرد؟ کدام کشور بزرگ‌ترین تأمین‌کننده (85 درصد) تسلیحات جنگی عراق در جنگ تحمیلی علیه ایران بود؟ تانک‌های تی-55، تی-62 و تی-72، هواپیماهای جنگی میگ-21، میگ-23، میگ-25 و میگ-29، موشک‌های زمین به زمین اسکاد و... را کدام کشور به صدام داد تا مردم ایران را به خاک و خون بکشد؟ دزفول قهرمان و دیگر شهرهای کشورمان با موشک‌ها و بمب‌افکن‌های ساخت کدام کشور حیله‌گر و مرموز ویران شدند؟ نیروگاه اتمی بوشهر با عهدشکنی‌های چندباره، اتلاف وقت فراوان و چندین ساله و تحمیل هزینه‌های چندبرابر از سوی کدام کشور ساخته شد؟ و خلاصه این‌که، کدام کشور نهایت سوءاستفاده را از اختلاف ما با جهان غرب برد و تا می‌توانست از این آب گل‌آلود ماهی‌های درشت برای خود صید کرد؟ حال، خود پیدا کنید پرتقال‌فروش‌ را؟؟؟!!!
    • پاسخ IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      18 0
      پاسخ همه‌ی این سؤالات یک نام بیش نیست: «روسیه»؛ چه در عهد تزارها و جنگ‌های اول و دوم با ایران، چه در دووره کمونیست‌های شوروی و چه در دوره افسر ارشد سازمان جاسوسی کا.گ.ب، و رییس‌جمهور چندین‌دوره (بخوانید مادام‌العمر) روسیه نوین، ولادیمیر پوتین. این کشور هیچ‌وقت دوست و هم‌پیمان صادقی نیوده است؛ نه برای ما و نه برای دیگران! از جنایاتش در شمال و شمال‌غرب ایران و هم‌چنین به توپ‌بستن حرم ملکوتی امام رضا علیه‌السلام بگیرید تا اشغال وحشیانه افغانستان و اکنون نرد عشق‌بازی هم‌زمان با نتانیاهو و بن‌سلمان و...؛ این رشته، سر دراز دارد!