یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
1

حوزه/ با بررسی تعداد دیگری از مسائل و موضوعات اولویت‌دار در شورای قرارگاه کنشگری حوزه‌های علمیه و روحانیت، تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه چهل و ششم شورای قرارگاه کنشگری حوزه‌های علمیه و روحانیت، یکشنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اعضای این شورا، در سالن جلسات مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه، پس از بحث و تبادل‌نظر در مورد جذب و پذیرش حوزه‌های علمیه موضوعاتی همچون «اموال، املاک و موقوفات حوزه‌ها»، «آیین‌نامه شورا، کمیسیون، کمیته‌های تخصصی و کارگروه‌های اقدام و آیین‌نامه رصدی قرارگاه کنشگری حوزه‌های علمیه و روحانیت» مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد؛ آیین‌نامه شورا، کمیسیون، کمیته‌های تخصصی و کارگروه‌های اقدام قرارگاه پس‌ از دریافت نظرات و اعمال اصلاحات لازم توسط دبیرخانه، جهت ابلاغ، به مدیر حوزه‌های علمیه ارائه گردد.

نسبت به آیین‌نامه رصدی قرارگاه نیز در کارگروهی با حضور مدیران پژوهشکده مطالعات راهبردی حوزه و روحانیت، دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، مرکز رسانه و فضای مجازی، دفتر امور اجتماعی و سیاسی و دبیر قرارگاه، تصمیم‌گیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha