یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

بزهکاری های اسلام ستیزانه از سوی مقامات امنیتی به شکل ویژه آماری ثبت نمی شود.

 به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه ، دولت آلمان این مطلب را در پاسخ به پرسش فراکسیون چپ از دولت در خصوص چگونگی ثبت بزهکاری های اسلام ستیزانه در این کشور اعلام کرده است. در این پاسخ همچنین مشخص گردیده که دولت آلمان هیچگونه اطلاعی درباره میزان بزهکاری های اسلام ستیزانه ای که در سال 2010 در آلمان به انجام رسیده است، ندارد.

در این میان مشخص گردیده است که «بزهکاری های اسلام ستیزانه» بر اساس عمل دولت فدرال آلمان بعنوان بزهکاری هایی با انگیزه های سیاسی درک شده و تحت عنوان «تبهکاری های مبتنی بر نفرت» طبقه بندی شده و می شوند. در عین حال امکان دارد که اینگونه رویدادها بر اساس شرایط و موضع گیری های عاملان و یا اشخاص مظنون، احتمالا تحت عنوان «خصومت با بیگانگان» و یا «دین» طبقه بندی شوند. 

دولت آلمان مایل نیست تا درباره ی ضرورت ثبت ویژه این اتفاقات در آینده مطلبی را اعلام نماید، اما در این باره از سوی دولت به اختصار گفته شده که: «معیارهای ثبت تبهکاری های با موضع گیری سیاسی در آینده اینگونه است که این موارد بر اساس نیاز و بسته به مورد بررسی خواهند شد.

لازم به ذکر است تبلیغات منفی رسانه ای جهان به ویژه در کشورهای اروپایی ، بعضا منجر به جسارت به مسلمانان به شکل های مختلف می گردد که متاسفانه دولت های اروپایی هنوز تصمیم قابل توجهی برای کقابله با چنین اقداماتی به انجام نرسانده اند و مهمتر از آن ، اقدامی برای جلوگیری از تبلیغات منفی بر ضد اسلام نداشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha