یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 281624
۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۱

طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی-هنری مساجد استان قم با عنوان «آسمانی های 6» ویژه تابستان 91آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام سعید روحانی، شب گذشته در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت «آسمانی های 6»  که در سالن همایش شهید آوینی قم برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت کانون های مساجد درسال جاری نسبت به سال های گذشته با پیشرفت های خوبی به خصوص از نظر کمّی رو به رو بوده است.

وی با اشاره به این که در استان قم 380کانون در  مساجد استان فعالیت دارند، افزود: 270 مورد از این کانون ها به برادران و 110 کانون به خواهران اختصاص دارد که انتظار داریم نسبت به سال گذشته با انرژی بیشتری فعالیت کنند

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: امسال برنامه ریزی های لازم قبل از سال 91 و از اسفند سال گذشته آغاز و برنامه های خوبی برای مساجد پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر این که از مسئولان کانون ها انتظار هماهنگی کامل و منسجمی را دارند، خاطرنشان کرد: هماهنگی دقیق و فعالیت تشکیلاتی منظم است که امور را به نتیجه می رساند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان قم عنوان کرد: فعالیت کانون ها به همان شکل برنامه ریزی شده است باید شکل بگیرد تا ضعف ها و نقاط قوت آن مشخص شود.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به این که امسال را سال توانمند سازی کادر کانون ها قرار داده ایم، ابراز داشت:از مهمترین مولفه های موفقیت در کانون ها داشتن کادری قوی برای اجرا و پیگری برنامه های تعیین شده است.

وی بیان کرد: برخی از کانون های استان تلاش خوبی داشته و در سطح کشور مطرح و الگو هستند که باید با برنامه ریزی و تلاش بیش از پیش تعداد آن ها افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام روحانی با تاکید بر این که مسئولان کانون ها اهتمام ویژه ای نسبت به برنامه ریزی داشته باشند، افزود: مسئولان کانون ها سعی کنند با تلاش بیشتر و اجرای منظم برنامه ها، جزو کانون هایی که در سطح کشوری فعالیت می کنند قرار گیرند.

وی در پایان یادآور شد: برنامه های کانون‌های مساجد از سوم تیرماه آغاز و در مردادماه همزمان با عید سعید فطر به پایان خواهد رسید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha