جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
اعزام

معاون تبلیغ و تهذیب استان چهار محال بختیاری از اعزام بیش از 300 طلبه طرح هجرت کوتاه مدت طی سال 92 به این استان خبرداد.

حجت الاسلام محمد حسن مردانی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به برنامه های مختلف معاونت تبلیغ حوزه علمیه  استان چهار محال و بختیاری اظهارداشت : این معاونت با همکار ی نهادمختلف از جمله اداره اوقاف برنامه ها و اعزام های مختلفی را در ایام فاطمیه انجام داده که استقرار روحانیون در امکان مذهبی و امام زاده ها از جمله آن است.

وی با ارائه عملکردی از  برخی از برنامه های انجام شده این معاونت در اواخرسال 92 گفت: از آنجا که روحانیون و مبلغان همواره در بین مردم بوده  و محل رجوع آنها هستند لذا باید برای پاسخگویی به آنها با علوم مختلف از جمله مسایل  مختلف دینی آشنایی داشته باشند تا بتوانند به راحتی مشاوره ای لازم را ارائه کنند .

معاون تبلیغ و تهذیب استان چهار محال و بختیاری تصریح کرد : در همین راستا دوره ای با عنوان تربیت مربی مشاوره اسلامی با حضور اساتید حوزوی چهار محال و بختیاری برگزار شد.

وی هم چنین در بخش پایانی سخنان خوددر خصوص مجموع اعزام های سال 92 به این استان در قالب طرح های تبلیغی هجرت کوتاه مدت  ابراز داشت: بیش از 300 طلبه طرح هجرت کوتاه مدت طی سال گذشته  جهت امر تبلیغ به این استان عزیمت نمودند که این مقدار نسبت به سال گذشته به خاطر مشکلات اندکی کاهش داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha