شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

نماینده ولی فقیه در اصفهان در دیدار اعضای کمیته های دهه فجر استان گفت: پیروزی نهایی مسلمانان از وعده های الهی است لذا برای تحقق آن باید صبر و تقوا داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، امروز در دیدار اعضای کمیته های گرامیداشت دهه فجر استان به فرمایشی از امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: چون هر سال توفیقات انقلاب و ایران بیشتر می شود، دشمنی دشمنان نیز گسترش می یابد و هر ساله شاهد هجمه های گوناگون دشمنان هستیم.

وی به آیات 117 تا 119 سوره آل عمران استناد کرد و گفت: اگر به مسلمان کوچکترین خوبی برسد، دشمنان عصبانی می شوند و اگر به مصیبتی دچار شوند، خرسندی آن ها را به دنبال خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: باید خوشحال باشیم که دشمنی آن ها روز به روز با ما بیشتر می شود، چرا که نشان از آن است که پیشرفت ها و موفقیت های ما روز به روز بیشتر شده است.

وی ادامه داد: تقوا و صبر لازمه این حرکت عظیمی است که ملت ایران پیش گرفتند و در این مسیر باید به خدا تکیه کرد و در برابر مشکلات بردبار باشیم.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: حتی خداوند در قرآن کریم نیز پیامبر (ص) را مخاطب قرار داده و می فرمایند: ما نام تو را بر بلندا می بریم لیکن باید صابر باشی و عمل صالح انجام دهی.

وی تحمل سختی ها را لازمه رسیدن به عزت دانست و گفت: مردم ایران سختی های بی شماری برای پیروزی انقلاب کشیدند، لذا اگر در تربیت نسل بعد از خود کوتاهی کنیم، با دست خودمان کشور را به دشمنان تحویل داده ایم.

وی هدف انقلابیون را تحویل دادن انقلاب به امام زمان(عج) برشمرد و گفت: این نسل جدید است که باید توانایی حفظ انقلاب و انتقال آن به زمان ظهور را داشته باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد هشدار داد: اگر نتوانیم نسل حاضر را توجیه کنیم و مردم را در میان همه هجمه هایی که دشمن به آن ها داشته رها کنیم، انقلاب ما ابتر می ماند.

امام جمعه اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر مردم را به مقایسه قیمت اجناس در دوران طاغوت و امروز وادار می کنند، در صورتی که میزان حقوق مردم با هم قابل مقایسه نیست.

وی تجمل گرایی را یکی از دلایل اصلی نارضایتی های مردم دانست و گفت: در گذشته مردم در طول سال به تعداد انگشتان دستشان هم برنج نمی خوردند، در حالی که امروزه تشریفات را یکی از ملزومات زندگی خود می دانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تاریخ دوباره تکرار می شود لذا باید با رجوع به قرآن و اطلاع از مکر دشمنان همواره با بصیرت دشمنی آن ها را به نفع خودمان استفاده کنیم.

بر پایه این گزارش در ابتدای این دیدار مسؤولین کمیته ها به ارائه گزارشی از فعالیت های خود پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha