یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ امروز نمایندگان همه ابرقدرت های جهان شامل آمریکا، آلمان، انگلیس و ... در یک طرف میز مذاکره و تیم ایرانی در طرف دیگر حضور دارند، این مسئله نشان دهنده قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طابطبایی نژاد، پیش از ظهر امروز در مراسم دیدار مردم اصفهان با رئیس جمهور، در میدان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: دو تشکر از رئیس جمهور و دولت یازدهم  و دو تقاضا دارم. تشکر نخست بابت اجرای طرح سلامت است که توسط دولت اجرا شد و این امر بسیار برای مردم ایران حائز اهمیت بود.

نماینده ولی فقیه در اصفهان ادامه داد: با اجرای موفقیت آمیز و عزت آفرین طرح سلامت، بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی مردم به ویژه فقرا و نیازمندان حل شد.

وی درادامه افزود: تشکر دیگر من به واسطه دیپلماسی دولت یازدهم در عرصه بین المللی است که با رهنمودهای رهبری به خوبی گفتمان انقلاب را در جهان به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به این که فعالیت دولت یازدهم در عرصه دیپلماسی کار عظیمی بود، تصریح کرد: امروز نمایندگان همه ابرقدرت های جهان شامل آمریکا، آلمان، انگلیس و ... دریک طرف میز مذاکره و تیم ایرانی در طرف دیگر حضور دارند و این مسئله نشان دهنده قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه اصفهان اضافه کرد: تیم مذاکره کننده ایران کوچکترین عقب نشینی از اصول نکرده و ما به دنیا فهماندیم که ملت بزرگ ایران اهل تعارف و سازش نیست، بلکه اهل گفتگو و مذاکره است.

آیت الله طباطبایی نژاد بیان یادآور شد: ما موافق طرحی هستیم که با حفظ اصول انقلاب، منافع هر دو طرف تامین گردد؛ ما به دنبال انرژی صلح آمیز هسته ای هستیم، نه بمب اتم.

وی در پایان  اشاره ای هم به مشکل کمبود آب اصفهان و نابسامانی بستر زاینده رود کرد و گفت: از رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید انتظار و تقاضا داریم که مشکل کم آبی اصفهان را حل کنند.

 انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha