جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
روسپی

حوزه/ کارشناس مراکشی: داعش زنان روسپی مراکشی را با وعده پول و حقوق ماهیانه فریب می دهد و ارتباط با تروریست ها را برای این زنان، همچون فرصتی برای توبه و کفاره گناهان گذشته می داند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، محمد بنحمّو، مدیر مرکز تحقیقات استراتژیک مراکش گفت: تروریست های داعش، زنان روسپی مراکشی را اغوا کرده و برای جهاد نکاح به عراق و سوریه منتقل می کنند.

بنحمّو در تحلیلی در پایگاه فرماندهی نظامی آمریکا در آفریقا (افریکوم) می نویسد: تروریست های داعش به تازگی از روسپی های مراکشی سوء استفاه کرده، آنها را فریب داده و از طریق برخی واسطه ها به ترکیه منتقل می کند و پس از آن به داعش در عراق و سوریه فروخته می شوند و مجبور به جهاد نکاح می شوند.

وی افزود: برخی شبکه های جهانی ابتدا به این زنان وعده سفر به اروپا می دهند و بدون اینکه از سرنوشت خود اطلاعی داشته باشند به ترکیه منتقل شده و در اختیار داعش قرار می گیرند.

این کارشناس مراکشی افزود: داعش این زنان را با وعده پول و حقوق ماهیانه فریب می دهد و ارتباط با تروریست ها را برای این زنان، همچون فرصتی برای توبه و کفاره گناهان گذشته می داند.

بنا به گفته این پایگاه آمریکایی، شمار زنان مراکشی که به سوی داعش مهاجرت می کنند در ماه های اخیر افزایش قابل ملاحظه ای داشته به گونه ای که تخمین زده شده شمار آنها تا کنون به 500 نفر رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha