جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
سید مهدی قریشی

حوزه/ جهاد در عرصه های علمی ، پژوهشی و همچنین دستیابی به علوم و فنون مختلف، از مهترین نیازهای جامعه امروز است و بایستی جوانان در این زمینه همت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در دیدار رئیس و اعضای جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، با اشاره به جایگاه علم و دانش در اسلام، اظهار داشت: امروزه تلاش در عرصه علم و فناوری مهمترین نیاز جامعه اسلامی است.

وی، تولید علم و دانش را از توفیقات الهی دانست و ابراز داشت: در دوران جنگ تحمیلی فعالیت در زمینه های جهاد دفاعی و نظامی از اهمیت بالایی برخوردار بود و امروز به عرصه های جدید علمی گام نهاد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به تدابیر هوشمندانه امام راحل، تصریح کرد: تشکیل جهاد دانشگاهی و فعالیت در عرصه های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی موجب پیشرفت و حرکت پویا در مسیر تعالی جامعه اسلامی شده و گام های موفق و موثریدر این زمینه برداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: جهاد در عرصه های علمی، پژوهشی و همچنین دستیابی به علوم و فنون مختلف، از مهترین نیازهای جامعه امروز است و بایستی جوانان در این زمینه همت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha